۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۵۳

۲۲ شهید در جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در جبالیا

۲۲ شهید در جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در جبالیا

ارتش رژیم صهیونیستی با ارتکاب جنایتی جدید در نوار غزه ۲۲ فلسطینی را به شهادت رساند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، مناطق مختلف نوار غزه از جمله اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه شاهد جنایت‌های پیاپی ارتش رژیم صهیونیستی و شهادت و زخمی‌شدن شمار بیش‌تری از فلسطینیان است.

بنا بر گزارش‌های رسیده، ارتش رژیم صهیونیستی جنایت هولناک جدیدی را در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه مرتکب شده است. در این جنایت، ارتش رژیم صهیونیستی با بمباران یک محله مسکونی در اطراف بیمارستان کمال عدوان در جبالیا ۲۲ فلسطینی را به شهادت رساند.

علاوه بر این در نتیجه حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف خیابان بیستم واقع در اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه چندین نفر به شهادت رسیده و شمار دیگری نیز زخمی شدند.

در پی حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یکی از مراکز استقرار آوارگان در اردوگاه جبالیا نیز ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند و شمار دیگری نیز زخمی شدند.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی اطراف باشگاه خدمات واقع در اردوگاه جبالیا را نیز بمباران کردند.

سخنگوی سازمان پدافند غیرعامل نوار غزه اعلام کرد که ۳۰۰ خانه در اردوگاه جبالیا به صورت کامل ویران شده است.

خبرنگار شهاب نیوز گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی گروهی از شهروندان فلسطینی را در شهرک «خزاعه» واقع در شرق خان‌یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار داده و ۵ نفر را به شهادت رسانده است.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را اعلام کرد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تا این لحظه، ۳۵ هزار و ۳۸۶ نفر به شهادت رسیده‌اند.

همچنین این نهاد پزشکی فلسطینی بیان کرد که شمار کلی زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از آغاز جنگ در این باریکه به ۷۹ هزار و ۳۶۶ نفر رسیده است.

کد خبر 6111110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha