۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۵۱

منصوری:

آیت‌الله رییسی مرد جهاد و کار شبانه‌روزی بود

آیت‌الله رییسی مرد جهاد و کار شبانه‌روزی بود

معاون اجرایی رییس‌جمهور در پی شهادت رییس‌جمهور کشورمان، گفت: آیت‌الله رییسی برای ما فقط رییس‌جمهور نبود بلکه میوه دل، نور چشم و نقطه امید ما و مرد مبارزه و جهاد و کار شبانه روزی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در گفت‌وگویی ضمن تأیید خبر شهادت حجت السلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و تیم همراه ایشان در پی سانحه سقوط بالگرد اظهار داشت: از طرف خود و به نیابت از اعضای هیأت دولت ضایعه اسفناک سیدالشهدای خدمت، حضرت آیت الله رئیسی و هم سنگران عزیز ایشان را به محضر بقیه الله الاعظم و مقام معظم رهبری تسلیت عرض می‌کنم.

وی تصریح کرد: حضرت آیت الله رئیسی برای ما فقط رئیس جمهور نبود بلکه میوه دل، نور چشم و نقطه امید ما و مرد مبارزه و جهاد و کار شبانه روزی بود.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به زمان احتمالی وقوع سانحه خاطرنشان کرد: از حدود ساعت یک عصر روز گذشته پرواز ایشان در مسیر سد قلعه قیز به تبریز از صفحه رادارها محو شد و با توجه به شرایط خاص منطقه، مه آلود بودن منطقه و بارندگی شدید، سرمای زیاد و صعب العبور بودن منطقه تلاش بی وقفه همه نیروهای امدادی، عملیاتی، انتظامی و امنیتی که تا صبح بدون وقفه در همه منطقه هم کار فنی و هم میدانی و عملیاتی می‌کردند بدون نتیجه ماند.

منصوری اضافه کرد: بعد از اذان صبح و حدود ساعت پنج و نیم، با کار فنی ای که از قبل شده بود و حضور میدانی عزیزان لاشه هلی کوپتر مشاهده شد که تقریباً در ته دره‌ای قرار گرفته بود.

کد خبر 6112795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha