۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۱۴

کرملین:پوتین تماسی با ترامپ ندارد/پاسخ متقابل روسیه به اقدام نروژ

کرملین:پوتین تماسی با ترامپ ندارد/پاسخ متقابل روسیه به اقدام نروژ

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در بیانیه ای اعلام کرد: پوتین تماسی با ترامپ ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانوستی، دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: همه نیروهای سیاسی انگلیس رویکرد خصمانه‌ای نسبت به روسیه دارند.... از دیدگاه مسکو، انتخابات موضوع داخلی این کشور به شمار می‌آید.

در بیانیه صادره از سوی سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در این ارتباط آمده است: هیچ گونه سلاحی که برای رژیم کی‌یف ارسال می‌شود نمی‌تواند مسیر عملیات نظامی ویژه را تغییر دهد؛ عملیات ادامه دارد و ارتش ما به کار خود مسلط است.

سخنگوی کرملین در بخش دیگری از بیانیه خود می‌افزاید: محدودیت‌های نروژ برای گردشگران روس تصمیمی بسیار تبعیض آمیز است و بی پاسخ نخواهد ماند. متأسفیم که نروژ با اعمال محدودیت برای گردشگران روس، مسیر بدتر شدن روابط فیمابین را انتخاب کرده است؛ روابطی که اکنون نیز از کیفیت خوبی برخوردار نیست.

دیمیتری پسکوف اضافه کرد: پوتین (رئیس جمهور روسیه) هیچ تماسی با ترامپ ندارد.... پوتین و پادشاه بحرین ابتدا در قالب محدود و سپس با حضور هیأت‌ها گفتگو کردند. پوتین عصر امروز برای یک سفر رسمی دو روزه عازم بلاروس می‌شود و قرار است با لوکاشنکو دیدار کند. همچنین؛ روسیه علاقه مند به توسعه روابط دوجانبه سودمند با همه کشورهای آفریقایی از جمله چاد است.

کد خبر 6116993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha