۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۲

امام جمعه بیله سوار:

آیت الله رئیسی از ذخایر مکتب امام راحل و شاگرد بهشتی بود

آیت الله رئیسی از ذخایر مکتب امام راحل و شاگرد بهشتی بود

بیله سوار - امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: رئیس جمهور شهید در واقع یک مسئول در تراز انقلاب و نظام و از ذخایر مکتب امام راحل و شاگرد بهشتی بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله سوار با توصیه همگان به تقوای الهی حادثه جانسوز و جانکاه شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه را بسیار خسران بزرگ و جبران ناپذیر دانست و همه را در بخت و حیرت تحیر برد.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور شهید در واقع یک مسئول در تراز انقلاب و نظام و از ذخایر مکتب امام راحل و شاگرد بهشتی بودند که جامعه امروزی ما هم از این نعمت بزرگ محروم شدند و این غم و غصه و ناله و درد و هجران و عزا و سوگواری دل‌های محزون شکسته و پریشان و حضور میلیونی مردم در تشییع جنازه در شهرهای مختلف همه دلیل بر این مدعای بزرگ ما است.

امام جمعه بیله سوار آیت الله شهید رئیسی را یکی از پرافتخارترین رئیس جمهور در دهه‌های اخیر معرفی کرد و گفت: ایشان در این مدت کم توانستند از مدیریت انقلابی و ولایی تراز بالایی را به یادگار بگذارند و در واقع مسیر حرکت و سلوک مدیریتی را در عالی‌ترین سطح خود برای ریاست جمهوری‌های بعدی تکلیف کردند.

عزیزی با بیان اینکه آیت الله رئیسی یک عیار و معیار مدیریتی برای کشور هستند، افزود: مدیریت انقلابی و سلوک اجتماعی تحت عنوان مکتب شهید خدمت در واقع یک راهنما و چراغ روشن برای آینده نظام و انقلاب است که منشأ این مکتب در واقع همان گفتمان انقلاب اسلامی تعریف می‌شود.

امام جمعه بیله سوار با اشاره به اینکه شهید آیت الله رئیسی این مکتب را با شهادت خودش تثبیت و در حد اعلای خود ثبت کرد، ادامه داد: ایشان به خوبی مدیریت چندین ساله خود به ویژه در سمت ریاست جمهوری در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تلاش و کوشش‌های بی نظیری کردند و نصاب بالایی را به خاطر فعالیت‌های شبانه روزی نصیب خود کردند که رضوان و رحمت الهی بر ایشان و شهدای همراهشان که هر کدام به نوبه خود دارای خدمات ارزنده‌ای بودند.

عزیزی شهادت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز حضرت آیت الله آل هاشم را نیز از مجاهدان و امامان قابل تحسین دانستند و رضوان و رحمت الهی را برای ایشان خواستار شد.

وی از مردم ایران خواست؛ در انتخابات پیشرو برای ادامه مسیر راه رئیسی در انتخاب خویش نهایت تلاش را داشته باشند تا این چراغی که در دل‌ها فوت رئیس جمهور شهید روشن گشته خاموش نشود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار با شکرگزاری به محضر بی پایان الهی در اعطای محصولات کشاورزی از دولت خواست؛ در خرید گندم قیمت منصفانه‌ای را لحاظ کند تا با توجه به تورم و شرایط موجود حمایت لازم را از صنعت کشاورزی و محصولات استراتژیک را داشته باشند.

عزیزی با اشاره به افتتاح سد قیز قلعه سی که یادگار رئیس جمهور شهید کشورمان است، اظهار کرد: با توجه به اختصاص ۸۰ درصد این سد به منطقه ما از مدیر قوه مجریه جناب آقای مخبر درخواست داریم که این حق آبه در سال جهش تولید برای کشت دوم مغان اختصاص یابد و زمینه رضایت و رضایتمندی منطقه مغان را تأمین کند.

وی روز سوم خرداد را به عنوان نماد روز مقاومت و ایثارگری دانست و افزود: این روزها یاد آور دیرینه‌های تاریخی در زمان دفاع مقدس است که سبب استقامت و پایداری و مسیر و همراهی مردم در این روزهای سخت انقلاب و نظام شده است.

کد خبر 6117579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha