۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۶

۱۵ هزار زن سرپرست خانوار در اصفهان خانه‌دار شدند

۱۵ هزار زن سرپرست خانوار در اصفهان خانه‌دار شدند

اصفهان - مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان از تامین مسکن برای ۱۵ هزار زن سرپرست خانوار در استان اصفهان خبر داد.

سید مصطفی انوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲۲ هزار و ۹۴۷ خانوار تحت پوشش این نهاد هستند که سرپرستی ۶۹ هزار و ۶۸۳ خانوار بر عهده زنان است.

وی با اشاره به جمعیت ۵۶ درصدی زنان سرپرست خانوار تحت حمایت، ادامه داد: از این تعداد ۱۵ هزار و ۱۰۲ خانوار در منازل استیجاری سکونت دارند و با دغدغه تامین مسکن، زندگی سختی را می گذرانند.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به دستورالعمل های پذیرش گروه هایی که شرایط استحقاق خدمات مسکن را دارند، افزود: خانوارهای با بعد ۲ نفر به بالا و مددجویانی که بیش از یکسال سابقه حمایتی داشته باشند مشمول خدمات مسکن در احداث و خرید خواهند شد.

وی زنان سرپرست خانوار تحت حمایت را به لحاظ جغرافیای محل سکونت به دو دسته تقسیم کرد و گفت: تعداد ۱۴ هزار و ۳۷۹ خانوار با سرپرستی زنان در شهرهای استان و ۷۲۳ خانوار در روستاها به سر می برند و در تلاش هستیم برای تامین مسکن و ایجاد آرامش این قشر با مساعدت خیران در طول سال اقدامات موثری انجام دهیم.

کد خبر 6119371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha