۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۹

صحرایی عنوان کرد؛

ساخت ۷۰۰۰ مدرسه و مجوز ۲۰۰ هزار ردیف استخدامی در دولت شهید جمهور

ساخت ۷۰۰۰ مدرسه و مجوز ۲۰۰ هزار ردیف استخدامی در دولت شهید جمهور

وزیر آموزش و پرورش گفت: در ۳۳ ماه حضور رئیس جمهور شهید، وزارت‌ آموزش و پرورش ۲۰۰ هزار ردیف استخدامی برای رفع کمبود معلم در مدارس گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضامراد صحرایی، در آئین گرامی‌داشت شهدای خدمت در مسجد اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: شخص رئیس جمهور کمک ویژه‌ای به تربیت معلم و بویژه رفع کمبود فضای آموزشی دانشگاه فرهنگیان داشت.

وی افزود: ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در دوره آیت الله رئیسی ارتقا پیدا کرد و هیأت جذب مرکزی برای دانشگاه فرهنگیان تشکیل شد و آئین نامه جذب نخبگان بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان مصوب شد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شهید جمهور حضور ویژه ای در بین دانش آموزان و معلمان داشت، گفت: مسأله جذب معلم و تقویت معاونت پرورشی از دغدغه‌ای اصلی رئیس جمهور بود و با پیگیری وی طرح تحول معاونت پرورشی و فرهنگی به شورای عالی انقلاب فرهنگی رفت.

صحرایی عنوان کرد: نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با پیگیری آیت الله رئیسی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد و عدالت آموزشی و ارتقا کیفیت آموزش روی میز رئیس جمهور شهید بود.

وی یادآور شد: آیت الله رئیسی رئیس جمهوری بود که از ستاد تا کف مدرسه برای پیگیری امور نظام تعلیم و تربیت حضور پیدا کرد و در ۳۳ ماه حضور وی این وزارتخانه ۲۰۰ هزار ردیف استخدامی برای رفع کمبود معلم در مدارس گرفت.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: رئیس جمهور شهید توجه ویژه ای به حوزه آموزش و پرورش داشت و هفت هزار مدرسه در دوره ریاست جمهوری ایشان ساخته شد.

کد خبر 6119616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha