۱۲ بهمن ۱۳۸۶، ۱۳:۲۳

/ اختصاصی مهر /

زمان اختتامیه جشنواره ادبی صلح و دوستی / 12 برگزیده معرفی می‌شوند

زمان اختتامیه جشنواره ادبی صلح و دوستی / 12 برگزیده معرفی می‌شوند

طی مراسمی که سوم اسفند ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود، برگزیدگان چهار رشته نخستین جشنواره پیام آوران صلح و دوستی معرفی و از برترینها تقدیر خواهد شد.

سعید طباطبایی دبیر جشنواره در گفتگو با خبرنگار مهر، از مشخص شدن زمان و مکان برگزاری جشنواره صلح و دوستی خبر داد و گفت: در نشستی که با حضور داوران جایزه برپا شد، زمان و مکان برگزاری جایزه مشخص شد. جشنواره از ساعت 16 تا 19 روز سوم اسفند ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

وی افزود: تمام آثار مورد داوری قرار گرفتند و 12 برگزیده نهایی جشنواره مشخص شدند که اسامی آنها در روز اختتامیه اعلام و جوایزشان اهدا می شود.

دبیر نخستین جشنواره پیام آوران صلح و دوستی همچنین از برگزاری نشستی خبری در آینده نزدیک برای اعلام نحوه برگزاری و برنامه های این دبیرخانه برای برگزاری بهتر آن در سال‌های آینده خبر داد.

بر اساس آمار اعلام شده از سوی دبیرخانه جشنواره ادبی و هنری پیام‌آوران صلح و دوستی، در هر چهار بخش 397 اثر ارسال شده که از این میان 185 اثر در بخش شعر، 66 اثر در بخش داستان، 103 اثر در بخش عکس و 43 اثر در بخش کاریکاتور بوده است.

داوران بخش داستان کوتاه مدیا کاشیگر، شهلا زرلکی و حسین شهرابی، داوران بخش شعر علی باباچاهی، پگاه احمدی و علیرضا بهنام، داوران بخش عکس مجید سعیدی، جواد منتظری و پیمان هوشمندزاده و داوران بخش کاریکاتور توکا نیستانی، اردشیر رستمی و جمال رحمتی هستند.

در این جشنواره همچنین از خبرنگار صلح و دوستی تقدیر به عمل خواهد آمد. این عنوان به خبرنگاری تعلق خواهد گرفت که بیشترین فعالیت را در زمینه ارسال اخبار صلح و دوستی داشته است.

قرار است آثار برتر هر کدام از بخشهای این جشنواره به صورت کتابی دوزبانه (فارسی و انگلیسی) منتشر و در ایران و سایر کشورهای جهان توزیع شود. 

کد خبر 626787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha