۱۵ بهمن ۱۳۸۶، ۱۳:۵۸

در گفتگو با مهر عنوان شد:

افزایش 2 درصدی تأخیر قطارهای مترو نسبت به سال گذشته

افزایش 2 درصدی تأخیر قطارهای مترو نسبت به سال گذشته

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران، از افزایش 2 درصدی مدت زمان متوسط تأخیر در حرکت قطارهای مترو تهران نسبت به متوسط تأخیر های سال قبل خبر داد.

جعفر ربیعی در گفتگو با خبرنگار مهر یادآور کرد: در سال جاری متوسط تأخیر قطارهای مترو برای هرحرکت تا آخر دی ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 درصد افزایش یافته است و از حدود 5/6 ثانیه به حدود 5/8 ثانیه رسیده است.

وی با اشاره به افزایش 30 درصدی مسافران مترو نسبت به سال گذشته افزود : با بررسی های صورت گرفته مشخص شده است که بخش عمده تأخیر قطارهای مترو به واسطه ازدحام مسافرین در ایستگاه ها هنگام ورود و خروج به قطارها است ضمن آنکه نقص فنی قطارها نیز بخش دیگری از دلایل تأخیر را شامل می شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: در مجموع 40 درصد تأخیرهای مترو به واسطه نقص فنی قطارها ایجاد می شود که این مسئله نیز ناشی از انجام نشدن به موقع تعمیرات اساسی قطارهای فرسوده است.

ربیعی افزایش 100 درصدی تعداد قطارهای مترو را ضروری دانست و افزود: هم اکنون با کمبود قطار در خطوط مترو به منظور کاهش فاصله زمانی حرکت قطارها مواجه هستیم ضمن آنکه به علت این کمبود ، قادر به جایگزینی قطارها و فرستادن قطارهای مستهلک به تعمیرگاه ها نیستیم .

کد خبر 632700

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha