۷ اسفند ۱۳۸۶، ۱۹:۴۳

رای کمیته استیناف صادر شد؛

بازگشت سپاهان به اصفهان و کسر فقط 3 امتیاز / سپاهان صدرنشین شد

بازگشت سپاهان به اصفهان و کسر فقط 3 امتیاز / سپاهان صدرنشین شد

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای نهایی خود پیرامون دیدار تیم های سپاهان اصفهان و پرسپولیس در چارچوب آخرین دیدار دور رفت لیگ برتر را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در نشست عصر امروز کمیته استیناف فدراسیون فوتبال که با حضور سیدرضا افتخاری، جعفررشادتی ، علیرضا صالحی و ابراهیم خانی در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد، اعضا پس از بررسی مجدد پرونده و رسیدگی به اعتراض باشگاه سپاهان رای نهایی خود پیرامون این پرونده را به این شرح صادر کردند:

1- با توجه به شرایط این تیم برای حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا و لزوم افزایش روحیه بازیکنان این تیم در آستانه این رقابتها، مقرر شد حکم اولیه کمیته انضباطی در مورد این پرونده تعدیل و کسر 5 امتیاز ابتدایی به 3  امتیاز کاهش یابد.

2- محرومیت سه ماهه این تیم از بازی بدون تماشاگر و بیرون از شهر اصفهان به قوت خود باقی ماند اما با توجه به اینکه دو ماه از محرومیت فوق سپری شده است، یک ماه باقیمانده این محرومیت در اصفهان و بدون حضور تماشاگراعمال خواهد شد.

3- جریمه 20 میلیون تومانی باشگاه سپاهان به 10 میلیون تومان کاهش یافت.

4- با توجه به دادخواست وکیل سرباز احمدی مبنی بر ادعای خسارت و پرداخت هزینه های آتی  از سوی باشگاه سپاهان، جریمه 50 میلیون تومانی کمیته انضباطی به 70 میلیون تومان افزایش یافت.

همچنین جریمه دو میلیون تومانی باشگاه پرسپولیس به قوت خود باقی ماند.

با اعمال این رای تیم فوتبال سپاهان با 39 امتیاز به صدر جدول رده بندی رقابتهای لیگ برتر صعود خواهد کرد و تیم های صباباتری(38) و پرسپولیس(37) در رده های دوم و سوم قرار می گیرند.

کد خبر 646280

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha