۲۳ خرداد ۱۴۰۴، ۱۴:۰۱

شهادت ۲ نیروی پدافند هوایی حضرت معصومه(س) قم در حملات رژیم صهیونیستی

شهادت ۲ نیروی پدافند هوایی حضرت معصومه(س) قم در حملات رژیم صهیونیستی

قم- استاندار قم با اشاره به تجاوز بامداد امروز رژیم صهیونیستی، از شهادت ۲ تن از پرسنل یگان پدافندی قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر بهنام جو ضمن اعلام خبر شهادت دو تن از کارکنان گروه پدافندی حضرت معصومه در حمله بامداد رژیم صهیونی به این سایت پدافندی گفت: دو نفر از مأموران یگان پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران در این حمله جنایت کارانه به شهادت رسیدند.

استاندار قم، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دو مأمور یگان پدافند و نیز تعدادی از فرماندهان و دانشمندان هسته‌ای و مردم بیگناه کشورمان در حمله سحرگاه امروز رژیم صهیونی، این جنایت وحشیانه را به شدت محکوم کرد.

کد مطلب 6498497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha