۱ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۱۸:۳۱

296 هزار نفر در سبزوار واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند

296 هزار نفر در سبزوار واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند

مشهد - خبرگزاری مهر: معاون استاندار سبزوار گفت: تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات دور دوم مجلس هشتم در حوزه سبزوار 296 هزار نفر است.

علی اصغرعنابستانی در گفتگو با خبرنگار مهر در سبزوار اظهار داشت: بیش از یک هزار نفر به تعداد واجدین شرایط انتخابات در این دوره اضافه شده اند که امر به دلیل فاصله یک ماه دور اول تا دوم صورت گرفته است.

معاون استاندار سبزوار با بیان اینکه چهار هزار و 500 نفر از عوامل اجرایی، هیئت های نظارت و نیروهای انتظامی، کار برگزاری دور دوم انتخابات در سبزوار را بر عهده دارند، یادآور شد: همچون دور اول انتخابات، 321 شعبه اخذ رای در سطح شهر سبزوار و هفت بخش تابعه استقرار خواهد یافت و برای سهولت شرکت کنندگان، کلیه شعب اخذ رای دور اول در این دوره نیز فعال هستند.

فرماندار سبزوار افزود: تمامی امکانات و مقدمات برگزاری دور دوم انتخابات از یک ماه قبل تدارک دیده شده و ما همچون دور اول انتخابات، آماده برگزاری دور دوم آن در حوزه انتخابیه سبزوار هستیم.

عنابستانی یادآور شد: افرادی می توانند در دور دوم انتخابات در حوزه سبزوار شرکت کنند که در دور اول در این حوزه رای خود را به صندوق ریخته باشند و یا در انتخابات شرکت نکرده باشند.

کد خبر 668736

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha