۱ تیر ۱۴۰۵، ۲۱:۴۶

اینترنت پایدار و آنتن بدون قطعی در گرمسار؛ فرماندار پای کار آمد

اینترنت پایدار و آنتن بدون قطعی در گرمسار؛ فرماندار پای کار آمد

گرمسار- فرماندار گرمسار توسعه فیبر نوری و رفع نقاط کور ارتباطی را از مطالبات جدی مردم و صنایع شهرستان خواند و گفت: افزایش پایداری آنتن‌دهی در شهرک‌های صنعتی و روستاها، اولویت نخست ماست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی همتی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل فناوری اطلاعات استان سمنان در فرمانداری بر رفع مشکلات ارتباطی و افزایش رضایتمندی مردم تاکید کرد.

وی ضمن استقبال از اقدامات صورت گرفته، بر ضرورت پیگیری جدی برای ارتقای سطح خدمات تأکید کرد.

فرماندار گرمسار گفت: افزایش و پایداری پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه در نقاط شهری، روستایی و به‌ویژه شهرک‌های صنعتی از مطالبات مورد نیاز شهرستان است.

همتی خواستار شتاب‌بخشی به توسعه شبکه فیبر نوری گرمسار شد و گفت: احداث سایت‌های جدید تلفن همراه جهت رفع نقاط کور ارتباطی دیگر نیاز شهرستان است.

وی با بیان اینکه پیگیری و رفع چالش‌های موجود در خدمات‌رسانی دفاتر پیشخوان دولت در شهرستان گرمسار ضرورت دارد افزود: توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات بستری ضروری برای توسعه متوازن شهرستان است.

کد مطلب 6868245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha