به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه گلستان، سیدمحمد حسینی با اشاره به نقش راهبردی منطقه گلستان در تأمین انرژی شمال کشور، بیان کرد: در پی شرایط ویژه عملیاتی و افزایش نیاز به جابهجایی فرآوردههای نفتی، مسئولیتهای منطقه گلستان در حوزه تأمین و توزیع سوخت به شکل قابل توجهی افزایش یافته و کارکنان این منطقه با تلاش مضاعف و برنامهریزی منسجم، وظایف محوله را به نحو مطلوب به انجام رساندهاند.
وی با تأکید بر اینکه اکنون افزون بر تأمین و توزیع فرآوردههای نفتی مورد نیاز استان گلستان، بخشی از بنزین مصرفی استان مازندران نیز از طریق منطقه گلستان تأمین و ارسال میشود، افزود: همچنین در روزهای اخیر تأمین بخشی از نفتگاز مورد نیاز استان مازندران نیز به مسئولیتهای منطقه افزوده شده که این شرایط سبب افزایش حدود ۲ برابری حجم عملیات در بخشهای مختلف از جمله دریافت، ذخیرهسازی، حمل و توزیع فرآوردههای نفتی شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه گلستان ادامه داد: تحقق افزایش حدود ۲ برابری حجم عملیات در بخشهای مختلف منطقه حاصل تلاش شبانهروزی کارکنان، مسئولان تأسیسات، کارشناسان، متصدیان عملیاتی، رانندگان نفتکشها و تمامی عوامل دخیل در زنجیره تأمین و توزیع سوخت است که با احساس مسئولیت بالا و روحیه جهادی، خدمترسانی مستمر به مردم را در اولویت قرار دادهاند.
حسینی با اشاره به اینکه روند سوخترسانی به استانهای گلستان و مازندران بیوقفه و بهصورت پایدار در حال انجام است و هیچگونه خللی در تأمین نیاز مصرفکنندگان ایجاد نشده است، تصریح کرد: کارکنان منطقه گلستان در ماههای اخیر با تلاشی فراتر از وظایف معمول، بار دیگر تعهد، تخصص و مسئولیتپذیری خود را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که پایداری سوخترسانی به مردم در هر شرایطی اولویت نخست این مجموعه است.
وی در پایان تأکید کرد: تأمین انرژی مورد نیاز مردم و حفظ پایداری شبکه توزیع فرآوردههای نفتی، مأموریتی ملی و راهبردی است و کارکنان منطقه گلستان با تمام توان برای استمرار خدمترسانی مطلوب و مطمئن به هموطنان تلاش خواهند کرد.



نظر شما