۲ مرداد ۱۳۸۷، ۱۶:۵۷

فصلنامه بهاری "گلستان هنر" آمد

فصلنامه بهاری "گلستان هنر" آمد

یازدهمین شماره فصلنامه "گلستان هنر" (در تاریخ هنر و معماری ایران زمین) ویژه بهار 87 با تعامل طرح و طبیعت در باغ فتح‌آباد تبریز منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شماره بهاری "گلستان هنر" با سخنی در آغاز چهارمین سال انتشار این فصلنامه شروع می‌شود. "غزل باغ ایرانی" به قلم سیدمحمد بهشتی، "باغ‌های شیراز" به قلم محمدکریم پیرنیا و مطلبی درباره "منزل ینگی امام؛ تلفیق باغ و کاروانسرا" در ادامه آمده است. 

در بخشی دیگر از این شماره مطالبی آمده چون "باغ سعادت‌آباد قزوین بر اساس منظومه‌های عبدی‌بیگ نویدی شیرازی"، "تعامل طرح و طبیعت در باغ فتح‌آباد تبریز"، "کوشک‌های مطبق در باغ‌های ایرانی"، "کاخ‌های صفوی" و "مهرین اصفهان، آتشگاهی در باغ". 

مقالاتی ترجمه‌ای چون "باغ‌های گورگانی هند و علوم جغرافیایی، گذشته و حال"، "باغ‌ها و حیاط‌های ایرانی، رویکردی به طراحی معماری معاصر" و نهایتاً معرفی کتاب "باغ‌های اسلامی" به کار این شماره فصلنامه پایان می‌دهد.

یازدهمین شماره فصلنامه "گلستان هنر" (در تاریخ هنر و معماری ایران زمین) ویژه بهار 87 به مدیرمسئولی میرحسین موسوی و سردبیری مهرداد قیومی بیدهندی در 120 صفحه به قیمت 2500 تومان در دسترس علاقمندان است.

کد خبر 720993

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha