۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۳، ۱۳:۳۸

با راه اندازي مركز ITA ؛

محصولات ايران خودرو از راه دور تعمير مي شوند

با راه اندازي مركز "عيب يابي از رده دور خودرو " به طور سيستماتيك ، مشتريان محصولات ايران خودرو ديگر نگران تعمير اتومبيل خويش نخواهند بود.

به گزارش خبرگزاري مهر، رييس كل مهندسي خدمات پس از فروش ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت: با توجه به گستردگي  و پراكندگي شبكه تعميراتي ايران خودرو در كشور ، مركز عيب يابي از راه دور خودرو ITA  قادر خواهد بود عيوب احتمالي خودرو را تشخيص و نمايندگان مجاز را براي بر طرف كردن آن هدايت كند.
محمد هاشمي ، با اشاره به استقرار مركز ITA  در ايران خودرو خاطرنشان كرد: اين مركز از سه طريق مي تواند عيوب احتمالي خودروها را در سراسر كشور از راه دور رفع نمايد.
وي افزود: نخستين راه از طريق تلفن ، دومين شيوه پست الكترونيكي (ايمبل) و سومين راه از طريق دستگاه عيب ياب (دياگ ) متصل به مودم است كه مشكلات فني خودرو معيوب به شكل تصاوير رايانه اي به مركز منتقل مي شود تا معايب احتمالي آن تشخيص و بر طرف شود.
وي با بيان اينكه مركز ITA به طور سيستماتيك از اواسط تابستان امسال رسما در ساختمان سازمان فروش وخدمات پس از فروش ايران خودرو آغاز بكار خواهد كرد يادآور شد: با توجه به توليد و افزايش خودروهاي با فناري برتر عيب يابي چنين خودروهايي از طريق ITA  به راحتي امكان پذير خواهد بود.
وي يادآور شد: اين مركز جدا از مشاوره فني به تعميركاران مجاز عيوب فني و رفع آن را به صورت يك بانك اطلاعات ثبت و كد گذاري مي كند.
رييس كل مهندسي خدمات پس از فروش اضافه كرد: با ارايه چنين خدماتي ، نمايندگي هاي مجاز كه با چنين عيوبي مواجه مي شوند، قادر به بر طرف كردن اين عيوب خواهند شد.
وي افزود: همچنين عيوبي كه مربوط به خط توليد است نيز توسط اين مركز براي مسوولان مربوطه در كارخانه مادر ارسال مي شود.
هاشمي در باره خطوط ارتباطي مركز ITA گفت: اين مركز در فاز اول طرح با 8 خط تلفن آغاز به كار مي كند و در فاز بعدي دو خط تلفن به اين خطوط اضافه خواهد شد.
رييس كل مهندسي خدمات پس از فروش ايران خودرو يادآور شد كه امداد خودرو نيز در مواقع ضروري از طريق ارتباط تلفني اطلاعات فني خود را از اين مركز دريافت مي كند.

کد خبر 74754

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha