۲ مهر ۱۳۸۷، ۱۴:۵۱

اجلاس بین المللی وزرای تجارت و بازرگانی سازمان همکاری شانگهای برگزار می شود

با حضور وزیر بازرگانی کشورمان به منظور توسعه و تقویت همکاریهای اقتصادی منطقه ای هفتمین کنفرانس وزرای تجارت و بازرگانی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در چین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت بازرگانی ، این اجلاس سوم مهرماه سال جاری در پکن با حضور کشورهای عضو ( چین، قزاقستان ، قرقیزستان، روسیه، تاجیکستان و ازبکستان ) و کشورهای ناظر ( جمهوری اسلامی ایران، هندوستان، پاکستان و مغولستان ) و کشورهای دعوت شده ویژه ( افغانستان و ترکمنستان ) ، سردبیر سازمان همکاری شانگهای ، رئیس کمیته صاحبان صنایع و رئیس هیئت مدیره اتحادیه بانکها برگزار می شود.

اولویتهای کاری سازمان همکاری شانگهای در این اجلاس پیرامون انرژی ، مواصلات، مخابرات و شروع همکاریهای بانکداری ، تقویت مبادلات و همکاری در زمینه های سرمایه گذاری برای پروژه ها و توسعه بازار سرمایه و ... می باشد.

در این سفر سید مسعود میر کاظمی وزیر بازرگانی علاوه بر حضور در اجلاس وزیران تجارت و بازرگانی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای با وزرای بازرگانی حاضر در این اجلاس و تجار و بازرگانان ایرانی فعال در چین نیز دیدار خواهد کرد.

کد خبر 754290

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha