۸ آبان ۱۳۸۷، ۱۵:۴۴

قالیباف:

رود دره دارآباد آماده بهره برداری است

شهردار تهران ضمن بازدید از رود دره فرحزاد و اقدامات ساماندهی این رود دره گفت: در چند سال گذشته نه تنها از این رود دره ها استفاده نشده بلکه نا امنی، معضلات فرهنگی و حاشیه نشینی نیز در آنها ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر قالیباف با بیان این مطلب با اشاره به اینکه  تهران 7 رود دره دارد که از شمال تا جنوب شهر ادامه دارد اظهار داشت : ساماندهی رود دره های تهران زمان خواهد برد اما طرح ما به گونه ای است که هر میزان از آنها که آماده شد در خدمت شهروندان و استفاده آنها قرار دهیم و بقیه کار را نیز دنبال کنیم.

وی به دیگر رود دره های تهران و اقدامات انجام شده اشاره کرد و گفت : رود دره مقصود بیک هم اکنون آماده است و مورد بهره برداری قرار می گیرد . دارآباد نیز آماده بهره برداری است وعملیات ساماندهی  فرحزاد نیز آغاز شده است و امیدوارم این 7 رود دره در یک زمان بندی مشخص به تفرج گاه تبدیل و به شهروندان تحویل شود.

رود دره فرحزاد واقع در منطقه 2 شهرداری و در محدوده شمال بزرگراه همت- نیایش واقع شده و از اواخر شهریور سال جاری ساماندهی آن آغاز شده و پایان سال جاری زمان پیش بینی شده برای بهره برداری فاز اول پروژه است.

پاکسازی و سالم سازی محیط، ایجاد فضای مناسب جهت تامین آسایش و آرامش ساکنان محدوده طرح، بستر سازی جهت توسعه فضاهای خدماتی، ورزشی، فرهنگی و افزایش سرانه فضای سبز منطقه و ایجاد دید و منظر با توجه به دسترسیها و جاذبه های محیط طبیعی سایت از اهداف این طرح است.

شهرداری منطقه نیز بخشها و فضاهای متعددی برای این محدوده تعریف کرده است که از آن جمله می توان به فضاهای پذیرایی، خدماتی ، ورزشی و.. اشاره کرد.

 شهردار تهران صبح امروز بوستان پرواز و مجموعه ورزشی پرواز، بوستانهای شمس و شهید پاکنژاد و مولانا   واقع در محدوده شهرک قدس را نیز افتتاح  و از یکی از دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری واقع در محدوده سعادت آباد بازدید کرد. 

کد خبر 773936

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha