۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۳، ۱۱:۴۷

با حضور مسئولان شهر بابلسر

مشكلات دانشگاه مازندران بررسي شد

به منظور بررسي مسائل و مشكلات دانشجويان دانشگاه مازندران نشستي با حضور مسئولان شهرستان بابلسر تشكيل شد.

به گزارش خبرگزاري  مهر به نقل ازروابط عمومي دانشگاه مازندران ، دراين نشست كه  تشكيل آن بنا به درخواست معاونت دانشجويي وفرهنگي دانشگاه مازندران ،  با حضور فرماندار، شهردار وفرمانده نيروي انتظامي و رييس راهنمايي و رانندگي صورت گرفت ،  برلزوم هماهنگي هرچه بيشتربين مسئولان شهرستان بابلسرودانشگاه مازندران تاكيد شد .
دكتر عليرضا خصالي معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه مازندران دراين نشست  با مهم برشمردن مسائل مرتبط با دانشجويان خواستار توجه بيشتر به حل مشكلات آنان شد وخاطرنشان كرد : حضور دانشجويان ودانشگاه باعث رونق فرهنگي و اقتصادي شهرستان بابلسراست وبايد خدمات شهري باكيفيت مناسب تري به دانشجويان ودانشگاهيان ارايه شود.
در اين نشست ،  حسين حسن نژاد -  فرماندار شهرستان بابلسر ضمن تاكيد بر ارايه خدمات مناسب شهري به دانشجويان ،  ارتباط هرچه بيشترمسئولان شهري ودانشگاه مازندران را موجب كيفي شدن خدمات متقابل خواند وبرپيگيري هاي مطالبات ودرخواست هاي دانشگاهيان تاكيد كرد.

کد مطلب 79779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha