۲۴ فروردین ۱۳۸۸، ۱۴:۰۴

سال گذشته؛

مصرف گاز 83 درصد مشترکان گلستان زیر الگوی مصرف است

مصرف گاز 83 درصد مشترکان گلستان زیر الگوی مصرف است

گرگان - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت گاز گلستان اعلام کرد: سال گذشته 83 درصد مجموع یک میلیون و 200 هزار مشترک این شرکت، زیرالگوی تعیین شده گاز مصرف کردند.

به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، رمضانعلی سنگدوینی صبح دوشنبه در کمیته اصلاح الگوی مصرف در این شرکت افزود: توسعه گازرسانی، بهره مند شدن مردم از این موهبت پاک، کمک به چرخه اقتصادی و توسعه کشور و ذخیره سازی برای نسلهای آینده از جمله مزایای صرفه جویی در مصرف انرژی است.

وی اظهار داشت: باید با تلاش، برنامه ریزی و سیاستگذاری های مدون برای صرفه جویی در مصرف انرژی فرهنگ سازی شود تا با بهره گیری از سازمانهای مرتبط با مبحث فرهنگ سازی و همکاری خوب مصرف کنندگان از برکات این امر مهم بهره مند شویم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران دستگاهها وظیفه دارند تا الگوی صحیح مصرف را در سازمان خود به صورت جدی پیگیری و اجرا کنند.

به گفته سنگدوینی، همکاری مصرف کنندگان در صرفه جوئی و رعایت الگوی مصرف می تواند بسیاری از مشکلات کشور را در تامین انرژی مورد نیاز برطرف کند و نیاز به بیگانگان در زمینه تامین انرژی را کاهش دهد.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان از تشکیل دو کمیته اصلاح الگوی مصرف در این شرکت خبر داد و بیان داشت: کمیته برون سازمانی موظف است با یک برنامه ریزی صحیح، فرهنگ سازی مناسبی را با بهره گیری از کلیه ظرفیتها وامکانات موجود در زمینه بهینه سازی مصرف گاز انجام دهد.

وی یادآور شد: همچنین کمیته درون سازمانی نیز موظف است با یک برنامه ریزی مدون کلیه موارد مصرفی شامل آب، برق، گاز، تلفن، حمل و نقل، سوخت و سایر موارد مرتبط اقدام کنند.

410 روستا و 22 شهر با یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت در گلستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند

کد خبر 859368

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha