۷ خرداد ۱۳۸۸، ۱۳:۴۳

بوشهر رتبه چهارم کاهش تلفات رانندگی کشور را کسب کرد

بوشهر رتبه چهارم کاهش تلفات رانندگی کشور را کسب کرد

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان بوشهر گفت: استان بوشهر در سال گذشته با کاهش 27 درصدی مجموع تلفات درون و برون شهری نسبت به سال 86 رتبه چهارم کاهش تلفات رانندگی را در بین استانهای کشور به خود اختصاص داد.

پیمان بوستانی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با تلاش بی وقفه دستگاه های مسئول در امر ایمنی به ویژه  حمل و نقل و پایانه ها، پلیس راه، راه ترابری، هلال احمر و اورژانس جاده ای استان بوشهر موجب کاهش تصافات و تلفات در استان بوشهر شده است.

وی اظهار داشت: در بخش مصدومان حواث رانندگی در سال گذشته نیز استان بوشهر پس از استانهای خراسان رضوی و جنوبی و ایلام رتبه سوم کاهش مصدومین حوادث رانندگی را به خود اختصاص داد که این امر نشان دهنده بهبود در امداد رسانی و اورژانس دهی به موقع به مصدومان حوادث رانندگی در جاده است.

بوستانی اضافه کرد: بر اساس رتبه بندی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و آمار ماخوذه از پزشکی قانونی، استان بوشهر در بخش راه های روستایی نیز رتبه یازدهم کشور را به دست آورده است.

مدیر کل حمل و نقل پایانه هابی استان بوشهر خاطرنشان کرد: تداوم و حفظ روند کاهش تصادفات وتلفات دستیابی به رتبه های بهتر کشوری مستلزم یکپارچه سازی اقدامات و همدلی مسئولان در بکارگیری اقدامات پیشگیرانه و امداد رسانی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

کد خبر 886893

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha