۷ شهریور ۱۳۸۸، ۱۷:۳۷

شش واحد توربین گاز و بخار در شرکت توگا تولید شد

شش واحد توربین گاز و بخار در شرکت توگا تولید شد

کرج - خبرگزاری مهر: معاون طرحهای نیروگاهی شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا(توگا) از تولید شش واحد توربین گاز و بخار در این شرکت خبر داد.

مصطفی روح افزا در گفتگو با خبرنگار مهر در کرج افزود: شش واحد توربیهای گاز و بخار یادشده از سوی شرکت توگا تولید و به نیروگاههای کرمانشاه، جهرم و پره سر به عنوان اولین واحدهای توربین گاز این نیروگاهها و واحدهای پنجم توربین گاز نیروگاههای ارومیه و اردبیل ارسال شده است.

وی ادامه داد: تنها توربین بخار تولیدی مربوطه نیز، به نیروگاه تشرین در سوریه مربوط بوده که به مقصد این نیروگاه حمل شده است.

این مسئول همچنین از تولید پنجمین توربین گاز مدل V94.2 با توان 162 مگاوات (در شرایط ایزو) مربوط به نیروگاه علی آباد از سوی شرکت توگا در نیمه اول خردادماه سال جاری خبر داد و بیان کرد: این توربین به مقصد این نیروگاه حمل شده است.

روح افزا با بیان اینکه توگا به عنوان واحد نمونه صنعتی سال 87 معرفی شد، خاطرنشان کرد: به دنبال معرفی شرکت توگا به عنوان واحد نمونه صنعتی سال 87 از این شرکت تقدیر به عمل آمده است.

معاون طرحهای نیروگاهی توگا یادآور شد: معرفی توگا به عنوان واحد نمونه صنعتی سال گذشته به دنبال تلاشهای صورت گرفته از سوی دست اندرکاران این شرکت حاصل شده و امیدواریم با تداوم تلاش خود بتوانیم این جایگاه را همچنان حفظ کنیم.

کد خبر 937800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha