۱۴ شهریور ۱۳۸۸، ۱۵:۱۲

مدیرعامل تامین اجتماعی:

بازسازی اتاقهای عمل و جذب نیروی انسانی در دستور کار قرار گیرد

بازسازی اتاقهای عمل و جذب نیروی انسانی در دستور کار قرار گیرد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در بازدید از بیمارستان شهید لبافی نژاد از بیماران بستری شده در این بیمارستان عیادت و دلجویی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر علی ذبیحی در نشستی که با حضور رئیس بیمارستان لبافی نژاد، روسای پزشکی بخشها و مدیر پرستاری این بیمارستان برگزار شد، نسبت به شروع پروژه بازسازی اتاقهای عمل، زیباسازی بیمارستان، سالن آمفی تئاتر، تحویل هرچه سریعتر تجهیزات از سوی شرکت خانه سازی ایران و جذب نیروی انسانی مورد نیاز تاکید کرد.

در این جلسه دکتر شیروان دارایی معاون سازمان تامین اجتماعی نیز تدارک و تجهیز مراکز درمانی به ویژه در بخش های تخصصی و فوق تخصصی به منظور خدمات رسانی بهینه به انبوه جمعیت بیمه شدگان استان تهران را ضروری دانست.

ذبیحی در بازدید از بیمارستان لبافی نژاد ضمن گفتگو با پزشکان و کارکنان این بیمارستان از برخی بیماران بستری در بخشهای RCU,CCU و ICU، پیوند، چشم پزشکی، دیالیز و اورژانس عیادت و دلجویی کرد و به بررسی مشکلات آنان پرداخت.

در انتهای مراسم دکتر بهنام پرهیزگار مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران در این نشست به ارائه گزارش کوتاهی از عملکرد این اداره کل و بیمارستان لبافی نژاد در سطح استان تهران پرداخت.

کد خبر 942033

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha