۳ آبان ۱۳۸۸، ۱۰:۳۵

عقاب مازندران به مرحله پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور صعود کرد

عقاب مازندران به مرحله پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور صعود کرد

ساری - خبرگزاری مهر: نائب رئیس هیئت فوتبال مازندران در امور بانوان از صعود تیم عقاب مازندران به مرحله پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور خبر داد.

فاطمه بوداغی در گفتگو با خبرنگار مهر در ساری اظهار داشت: در پایان مرحله دوم از دور برگشت لیگ برتر فوتبال بانوان کشور برگزار شد، تیم عقاب با اقتدار به این مرحله صعود کرد.

وی افزود: در دیدارهای گروه یک این مسابقات که در بندرعباس برگزار شد و تیم عقاب حضور داشت موفق شد با نتیجه پرگل چهار بر یک تیم تربیت کردستان را شکست دهد و به عنوان یکی از چهار تیم صعود کننده مرحله نیمه پایانی باشد.

نائب رئیس هیئت فوتبال مازندران در امور بانوان با اشاره به اینکه در گروه یک این مسابقات در این مرحله هشت تیم حضور داشتند، اضافه کرد: تیم عقاب در این گروه صاحب بیشترین پیروزی شده بود.

بوداغی، شانس و موقعیت تیم عقاب برای رسیدن به دیدار فینال را بالا ارزیابی و بیان کرد: این تیم از بازیکنان تکنیکی و سرعتی و همچنین کادر فنی خوبی برخوردار است.

وی همچنین به همگروه تیم فرآورده های بتونی قدرتی نوشهر در گروه یک این مسابقات اشاره و اضافه کرد: تیم دیگر نماینده مازندران با شکست سنگین پنج بر صفر از شن سای ساوه از راه یابی به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور بازماند.   

وی ادامه داد: تیم عقاب در دور رفت مرحله لیگ برتر فوتبال بانوان کشورکه چندی قبل برگزارشده بود صدرنشین این گروه شده بود.

نائب رئیس هیئت فوتبال مازندران در امور بانوان خاطرنشان کرد: در مجموع از گروه یک تیمهای عقاب مازندران و ملوان بندرانزلی و از گروه دوم شهرداری بم و فدک نوین شیراز در رده های اول و دوم گروه های خود ایستادند.

بوداغی یادآور شد: این چهار تیم دیدارهای پایانی را برای مشخص شدن تیم قهرمان برگزار خواهند کرد. 

کد خبر 970539

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha