کرمانشاه - خبرگزاری مهر: فرمانده سابق تیپ 71 مستقر در پادگان ابوذر شهرستان سرپل ذهاب آمادگی این تیپ را برای انجام مأموریت های لازم در سطح مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر جلیلیان پور ظهر امروز در مراسم تودیع خود از فرماندهی تیپ 71 مستقر در پادگان ابوذر اظهار داشت: خداوند را شکر گزارم که در زندگیم در سایه امت و با پوشیدن لباس پر افتخار ارتش توانسته ام در مسیر پیشبرد اهداف کشورم تلاش کنم و امروز با افتخار این مسئولیت را واگذار می کنم و برای امیر ساسان مومنی در این مسئولیت از خداوند منان موفقیت و پیروزی را خواستارم.

وی در ادامه سطح آمادگی نظامی تیپ 71 را در سطح مطلوب دانست و ادامه داد: این آمادگی موجب کاهش هر گونه تنش و استرس های خاص و  تلاش مضاعف در تیپ شده است و محیط آرامی را برای کارکنان این یگان فراهم کرده و علاقه مندی به خدمت را در این یگان بالا برده است.

وی در ادامه به وحدت و همدلی بین کارکنان و سیستم فرماندهی، عقیدتی و مسئولان لشکری و کشوری اشاره کرد و گفت: امروز از تمام کارکنان و سربازان این تیپ به خاطر زحماتی که داشته اند  تقدیر و تشکر می کنم و از شهروندان سرپلذهاب و قصر شیرین که همیشه با حمایتهای خود باعث دلگرمی ما در اجرای ماموریتهای ارتش  شده اند ممنونم.

برچسب‌ها