۳ اسفند ۱۳۸۸، ۱۴:۴۴

کسری 32 میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تامین اعتبار شد

کسری 32 میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تامین اعتبار شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از تامین اعتبار 32 میلیارد تومان کسری اعتبار این دانشگاه از سوی وزارتخانه بهداشت و درمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، غلامرضا حیدری بعد از ظهر دوشنبه در جمع پرسنل بیمارستان فاطمه‌ زهرا(س) بوشهر افزود: با تامین این اعتبار تمامی مطالبات پرسنل این دانشگاه شامل اضافه‌ کاری، کارانه، حق مسکن، حق لباس و سایر موارد تا نیمه اسفند ماه در سراسر استان پرداخت خواهد شد.

وی بدون اعلام بودجه کل این دانشگاه، اظهار داشت: طبق وعده های داده شده بودجه بخش بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سال آینده حدود 500 برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به برنامه های این مدیریت برای رفاه حال پرسنل این دانشگاه گفت: با تامین تأمین فضای کاری استاندارد و بررسی سلامت کارمندان به‌صورت سالیانه در دستور کار دانشگاه قرار گرفته است

حیدری با اشاره به آموزشی بودن بیمارستان فاطمه ‌زهرا(س) افزود: تاکنون بیشترین چالشهای بیمارستان گریبان ‌گیر معاونت درمان بوده ‌است ولی از این پس معاونت آموزشی با حمایت ‌های مالی و خدماتی موجب پیشرفت، توسعه و افزایش رضایت‌ مندی مراجعین این بیمارستان می‌ شود. 

کد خبر 1038943

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha