۱۲ خرداد ۱۳۸۹، ۱۹:۴۷

همزمان با میلاد حضرت زهرا (س)؛

نوای مولودی خوانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) را پر می کند

نوای مولودی خوانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) را پر می کند

استان تهران - خبرگزاری مهر: امشب همزمان با میلاد با سعادت سیّده زنان جهان حضرت فاطمه زهرا (س) نوای مولود خوانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع )را پر می کند.

به گزارش خبرنگار مهر در شهر ری، در روز میلاد باسعادت حضرت زهرا سلام الله علیها نیز مراسم مولودی خوانی پس از نماز ظهر و عصر با مداحی مداح اهل بیت عصمت و طهارت آقای اصغر فراهانی برگزار خواهد شد.

جمع کثیری از زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت سیدالکریم علیه السلام در شب میلاد ام الائمه حضرت فاطمه سلام الله علیها، در جوار امامزادگان عظیم الشان به شادمانی و مناجات با پروردگار متعال می پردازند.
 
همچنین مراسمی امشب، همزمان با شب ولادت با سعادت حضرت زهرای مرضیّه سلام الله علیها در مصلای بزرگ ری با مدّاحی آقای رمضانپور مدّاح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برگزار می شود.
 
همچنین در روز میلاد باسعادت حضرت زهرا سلام الله علیها نیز مراسم مولودی خوانی پس از نماز ظهر و عصر با مدّاحی اصغر فراهانی برگزار خواهد شد.
 
جمع کثیری از زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت سید الکریم علیه السلام در شب میلاد ام الائمه حضرت فاطمه سلام الله علیها، در جوار امامزادگان عظیم الشان به شادمانی و مناجات با پروردگار متعال می پردازند.
 
مراسم مولودی خوانی در آستان مقددس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام برگزار می شود.
 
محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی در حرم حضرت عبدالعظیم حسینی (ع) برگزار شد
 
همزمان با سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز و بین المللی و با حضور گروه حفاظ مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقددس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام در آستان مقددس حضرت عبدالعظیم برگزار می شود.

این محفل با شکوه قرآنی، روز جمعه 14 خرداد، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری، واقع در صحن مصلای آستان مقدس برگزار خواهد شد.

در این آیین قرآنی، گروه همخوانی سیدالکریم متشکل از طلاب حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم علیه السلام نیز اجرای برنامه پرداخته و در پایان پس از برگزاری مسابقه فرهنگی قرآنی به پنج نفر از برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

محفل انس با قرآن به صورت هفتگی جمعه شب ها بعد از نماز مغرب و عشا، با حضور چهره ها و پیشکسوتان قرآنی و علاقمندان به ساحت مقدس کلام الهی در مصلای بزرگ ری برگزار می شود.

کد خبر 1094412

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha