۶ مرداد ۱۳۸۹، ۱۷:۳۱

سازمان زیباسازی تهران به مردم آموزش زیباسازی شهری می دهد

سازمان زیباسازی تهران به مردم آموزش زیباسازی شهری می دهد

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: این سازمان در نظر دارد در نخستین جشنواره مشارکت شهروندی و خدمات شهری موضوعات آموزشی را برای چگونه زیباسازی محیط شهری به شهروندان ارائه دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد شوشتری با اعلام اینکه سازمان زیباسازی شهر تهران طراحی و زیباسازی فضای داخلی جشنواره مشارکت شهروندی و خدمات شهری را عهده دارد، اضافه کرد: سازمان زیباسازی شهر تهران هم به سهم خود به عنوان یکی از سازمان های مجموعه معاونت خدمات شهری وظایفی برای برگزاری جشنواره برعهده گرفته است. این سازمان گزارشی از عملکرد سال گذشته و رویکردهای سالهای آینده خود را در این جشنواره به مردم عرضه می کند.

وی با تاکید برارائه آموزشهای شهروندی در این جشنواره در غرفه سازمان زیباسازی شهرداری تهران افزود: در این غرفه سعی می شود تا زیبایی ها و جذابیت های بصری شهر معرفی شود.

وی اظهار داشت: نقاشی های دیواری انجام شده در فضای شهر، نورپردازی ها، به کارگیری مبلمان شهری و سایر المان های زیباسازی که در شهر اجرا شده است در این جشنواره به مردم ارائه می شود.

شوشتری با تاکید بر اینکه معاونت خدمات شهری شهرداری مجموعه ای است که با تک تک مردم در ارتباط است افزود: فعالیت های این معاونت در زندگی روزمره شهروندان نمود عینی پیدا می کند. بنابراین برگزاری چنین جشنواره هایی که جلب مشارکت مردم را پیگیری می کند از اهمیت ویژه ای برای مدیریت شهری برخوردار است.

کد خبر 1124738

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha