۱۹ مرداد ۱۳۸۹، ۱۰:۳۸

طی ماه جاری میلادی/

اوتس و دافی میهمان نمایشگاه کتاب ادینبورگ می‌شوند

اوتس و دافی میهمان نمایشگاه کتاب ادینبورگ می‌شوند

نمایشگاه بین‌المللی کتاب "ادینبورگ" نیمه دوم ماه جاری میلادی و با حضور بیش از 700 نویسنده مشهور از جمله اوتس و دافی در این شهر اسکاتلند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از PNA، نمایشگاه بین‌المللی کتاب "ادینبورگ" در نیمه دوم ماه جاری میلادی و با حضور بیش از 700 نویسنده مشهور و همزمان با فستیوالی فرهنگی به همین نام در این شهر برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به مدت دو هفته از 14 تا 30 آگوست (23 مرداد تا 8 شهریور) در پایتخت اسکاتلند برپا خواهد بود.

نمایشگاه کتاب ادینبورگ یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی اسکاتلند به شمار می‌رود که هر سال در این کشور برگزار می‌شود و شمار زیادی از نویسندگان و ناشران کشورهای مختلف در آن مشارکت می‌کنند.

مسئولان این نمایشگاه اعلام کرده‌اند که امسال از بیش از 750 نویسنده و مترجم از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی برای حضور در آن دعوت به عمل آمده است که از این میان می‌توان به "جویس کرول اوتس" نویسنده آمریکایی و "آن دافی" شاعر بریتانیایی اشاره کرد.

هر ساله در نمایشگاه کتاب ادینبورگ و در کنار برنامه‌های موزیکال و نمایش فیلم بیش از 700 نشست، سمینار و جلسه نقد و بررسی کتاب برگزار می‌شود. بر اساس برآوردها تعداد بازدیدکنندگان از این نمایشگاه به بیش از 250 هزار نفر می‌رسد.
کد خبر 1131187

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha