۳۱ شهریور ۱۳۸۹، ۱۲:۲۷

حاجی بابایی خبر داد:

تمدید یکساله فعالیت مدرسه استجاری شهید مطهری

تمدید یکساله فعالیت مدرسه استجاری شهید مطهری

وزیر آموزش و پرورش درباره تعیین تکلیف مدرسه استیجاری شهید مطهری که دادگاه حکم تخلیه آن را صادر کرده گفت: این مدرسه با هماهنگیهایی که انجام شد یکسال دیگر به فعالیت خود ادامه می دهد اما پس از آن باید به سرعت تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه مراسم نواختن زنگ شکوفه‌ها که صبح چهارشنبه در مدرسه شهدای منطقه 5 برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: اعتبار کلی اختصاص یافته به مجتمع‌‌های آموزشی 16 میلیارد تومان مقرر شده بود که به غیر از آن اعلام کردیم یک تا 5 میلیون تومان سرانه نیز به حساب آنها واریز می‌کنیم که تا کنون 2 میلیون تومان آن بابت هر مدرسه تخصیص یافته است.

وی با اشاره به تجهیز هنرستانهای فنی حرفه‌ای و کاردانش گفت: امسال برای اولین بار 12 درصد از بودجه عمرانی برای تجهیز هنرستان‌ها اختصاص یافت که در استان تهران، استانداری همکاری خوبی را در این زمینه داشت و توانستیم بسیاری از هنرستان‌های پایتخت را به تجهیزات و امکانات آزمایشی تجهیز کنیم.

وی ادامه داد:‌همچنین با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در آموزش و پروش شهر تهران به سمت هوشمند سازی مدارس می‌رویم و تا کنون بسیاری از مدارس موجود به فناوری‌های نوین مجهز شده‌اند که باید این امکانات در کل کشور گسترش یابد.

وی در پاسخ به اینکه درباره تعیین تکلیف مدرسه استیجاری شهید مطهری که دادگاه حکم تخلیه آن را صادر کرده بود، گفت: خوشبختانه این مدرسه با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت و با همکاری استانداری تهران توانست تا یک سال دیگر فعالیت خود را ادامه دهد اما پس از آن باید به سرعت تعیین تکلیف شود.

وزیر آموزش و پرورش درباره کمبود نیرو در هنرستان‌های کشور نیز گفت: با استخدام 8 هزار نیروی متخصص در رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای و کاردانش توانسته‌ایم تا حدودی مشکلات این رشته‌ها را برطرف کنیم اما طی برنامه‌های توسعه باید به سمتی پیش برویم که هنرستان‌های کشور افزایش یابد.

کد خبر 1156510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha