۲۶ دی ۱۳۸۹، ۲۱:۵۰

در ایام دهه فجر امسال/

بزرگراه رسالت به بزرگراه شهید یاسینی متصل می‌شود

بزرگراه رسالت به بزرگراه شهید یاسینی متصل می‌شود

بزرگراه رسالت در ایام دهه فجر امسال به بزرگراه شهید یاسینی متصل می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد: تا پیش از این بار ترافیکی انتهای بزرگراه رسالت به خیابان دماوند سرازیر می‌شد که این امر ضمن کاهش سرعت خودروها در شرقی‌ترین بخش بزرگراه رسالت، باعث ازدحام ترافیک در سه راه تهرانپارس و خیابان دماوند می‌شد اما با ایجاد تقاطع غیر همسطح بزرگراه رسالت با خیابان دماوند و نیز تقاطع غیر همسطح بزرگراه رسالت بـا بـزرگـراه شهید یاسینی به همراه رمپ و لوپ‌های مربوطه، در واقع بزرگراه رسالت به بزرگراه شهید یاسینی متصل خواهد شد.

این اتصال راهگشا ترافیک بزرگراه رسالت، خیابان دماوند و بزرگراه یاسینی را تسهیل کرده و افزایش سرعت طرح در بزرگراه رسالت را سبب می‌شود. ضمن اینکه ترافیک سه راه تهرانپارس نیز کاهش خواهد یافت.

پروژه مذکور شامل دو پل بوده که هر یک سه باند رفت و سه باند برگشت و یک باند توقف دارد و طول کلی این پل‌ها به انضمام رمپ و لوپ‌های مربوطه به 940 متر می‌رسد. همزمان با اتصال بزرگراه‌های رسالت و شهید یاسینی، پل‌های ارتباطی ترمینال جدید شرق تهران به باندهای شرقی و غربی بزرگراه شهید یاسینی به طول تقریبی 700 متر احداث خواهد شد که این امر نیز جریان حرکت در معابر شرقی تهران را تسهیل می‌کند.

همچنین در فاز بعدی تکمیل رینگ بزرگراهی شرق تهران، بزرگراه شهید‌ شوشتری از خیابان دولت‌آباد به خیابان‌های دماوند، بزرگراه رسالت و بزرگراه شهید یاسینی متصل می شود. 

کد خبر 1233673

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha