۵ بهمن ۱۳۸۹، ۹:۵۹

فیلم سینمایی "فوتبالی‌ها" از 16 بهمن‌ماه اکران می‌شود

فیلم سینمایی "فوتبالی‌ها" از 16 بهمن‌ماه اکران می‌شود

اکران عمومی فیلم سینمایی "فوتبالی‌ها" به کارگردانی سیامک خواجه‌وند از 16 بهمن‌ماه در گروه سینما قدس شروع می‌شود.

محمدرضا نصیری‌نژاد مدیر سینما قدس به خبرنگار مهر گفت: از 16 بهمن‌ماه اکران عمومی کمدی "فوتبالی‌ها" در این سینما شروع می‌شود، "فوتبالی‌ها" می‌تواند از پرمخاطب‌ترین فیلم‌های روزهای پایانی سال 89 باشد، این کمدی مفرح و جذاب تا نوروز روی پرده این سینما باقی می‌ماند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم امسال تنها فیلم سینمایی "یک جیب پر پول" به کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی در این سینما فروش قابل قبولی داشته و فروش دیگر فیلم‌ها چندان رضایت بخش نبوده است. از یک ماه قبل نمایش تیزرهای "فوتبالی‌ها" را در این سینما شروع کردیم و از مخاطبان آمار گرفته‌ایم که از این فیلم رضایت داشته‌اند و این نشان می‌دهد فیلم می‌تواند در جذب مخاطب موفق باشد.

نصیری‌نژاد افزود: با این که همزمان با جشنواره فیلم فجر اکران "فوتبالی‌ها" شروع می‌شود اما قشری که نمی‌توانند از فیلم‌های جشنواره استفاده کنند به دیدن این فیلم می‌آیند و مطمئنا پس از پایان جشنواره استقبال از "فوتبالی‌ها" بیشتر می‌شود.

رضا شفیعی‌جم، مهران غفوریان، مهدی امینی‌خواه، یوسف صیادی، سیدجواد هاشمی، کیمیا بابائیان، احمد پورمخبر، سید رضا حسینی، شهرام آریا و مهدی دانایی بازیگران "فوتبالی‌ها" هستند.

عوامل این فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: محمود اکبری‌پرست، صدابردار: رضا تهرانی، طراح صحنه و لباس: افسانه صرفه‌جو، طراح گریم: حسین یزدی و دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مجید موثق.
کد خبر 1238732

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha