۱۲ بهمن ۱۳۸۹، ۱۱:۰۱

همزمان با دهه فجر/

147 طرح عمرانی و تولیدی در آمل افتتاح می شود

147 طرح عمرانی و تولیدی در آمل افتتاح می شود

ساری - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان آمل گفت: به مناسبت سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آمل شاهد افتتاح 147طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی است که در تاریخ افتتاح طرح های دهه فجر این شهرستان بی سابقه است.

یدالله اکبرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر در آمل فزود: بیشترین پروژه‌ها در بخش‌های راه روستایی، حوزه شهری و برق رسانی، بهداشتی و درمانی، گازرسانی، مخابراتی و تولیدی و صنعتی است.

وی تصریح کرد: از این تعداد طرح ها حدود 109 طرح تولیدی وخدماتی و38 طرح عمرانی است.

فرماندار آمل ادامه داد: برای اجرا و تکمیل این طرح‌ها در مجموع بیش از 120 میلیارد ریال هزینه شده است.

اکبرزاده اضافه کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها بیش از 13 هزار خانوار روستایی درقالب 48 روستا از مزایای این طرح‌ها بهره مند خواهند ‌شد.

وی افزود: با بهره‌برداری ازطرح‌ها تولیدی وخدماتی نیز برای بیش از 173 نفرهم شغل جدید اجیاد خواهد شد.

فرماندارآمل اضافه کرد: در دهه مبارکه فجرعملیات اجرایی 13طرح عمرانی نیز آغاز خواهد شد که سه طرح از این تعداد مربوط به طرح مسکن مهراست که درمجموع به تعداد 602 نفر با اعتبار 150میلیاردریال است. 

اکبرزاده همچنین با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت بی‌منت به مردم بزرگ‌ترین افتخار مسوولان و عامل آبادانی و توسعه کشور محسوب می‌شود، افزود: مسوولان هر قدر خدمت کنند نمی‌توانند قطره‌ای از خون‌ پاک شهدا را جبران کنند.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب ارزش‌های اسلامی و لطف الهی، مرجعیت و در راس آن حضرت امام خمینی (ره) و نیز وحدت مردم بود و اکنون استکبار این سه عامل را نشانه رفته اما مردم هوشیار و پیرو ولایت فقیه هستند، به همین خاطر دشمنان به اهدافشان نخواهند رسید.

شهرستان آمل بیش از 370هزارنفرجمعیت دارد.

کد خبر 1244009

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha