۲۱ فروردین ۱۳۹۰، ۱۵:۵۰

توسط فدراسیون فوتبال/

یادمان شهدای فوتبال چوار در مقر فیفا نصب می شود

یادمان شهدای فوتبال چوار در مقر فیفا نصب می شود

ایلام - خبرگزاری مهر: مدیرکل تربیت بدنی استان ایلام گفت: فدراسیون فوتبال یادمان شهدای فوتبال چوار در مقر فیفا را نصب می کند.

فرزاد فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر در ایلام اظهار داشت: در دیدار بنده با آقای کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، مسائل و مشکلات فوتبال در استان ایلام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی بیان داشت: در این جلسه گزارشی از روند اجرای استادیوم 15 هزار نفره ایلام، وضعیت تیمهای ورزشی و مراسم تجلیل از شهدای زمین فوتبال چوار ارائه شد.

فتاحی عنوان کرد: در این جلسه کفاشیان با اشاره به اهمیت توجه بیشتر به حادثه تأثرانگیز بمباران زمین فوتبال چوار که به شهادت 15 نفر از ورزشکاران در سال 1365 انجامید، این حادثه را در تاریخ ورزشی فوتبال در دنیا بعنوان یک جنایت بزرگ جنگی در حق ورزش دانست و اظهار امیدواری کرد فدراسیون فوتبال برای گرامیداشت این رویداد و یاد و خاطره شهدا تمام سعی و تلاش خود را معطوف کند.

این مسئول گفت: در همین راستا مقرر شد که در اولین فرصت ممکن تیم ملی فوتسال ایران اولین دیدار تدارکاتی خود را با یک تیم مطرح عرصه فوتسال جهان در شهر ایلام برگزار کند.

وی یادآور شد: همچنین ایشان موافقت خود را با اعزام تیم فوتبال پیشکسوتان ایران در زمان پیشنهادی استان اعلام کرد و در ضمن تهیه و نصب یادمان شهدای فوتبال استان در مقر فیفا نیز از جمله کارهای فدراسیون خواهد بود.

کد خبر 1285456

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha