۲۷ فروردین ۱۳۹۰، ۱۷:۳۳

آیت الله باریک بین:

آشنایی نسل جوان با هویت اسلامی از ضرورتهای جامعه است

آشنایی نسل جوان با هویت اسلامی از ضرورتهای جامعه است

قزوین - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: با توجه به هجمه فرهنگی دشمنان در شرایط کنونی آشنایی نسل جوان با هویت دینی و اسلامی کاری فرهنگی و ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر در قزوین، آیت الله باریک بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در گردهمایی امامان جمعه و جماعت استان که ظهر شنبه در شهر شال برگزار شد، اظهارداشت: دشمن در پی آن است تا با راه اندازی گروههای انحرافی و عرفان های دروغین نسل جوان را از هویت اسلامی دور کند و به اهداف شوم خود دست یابد.

وی افزود: روحانیون و مسئولان باید با تدارک برنامه های فرهنگی زمینه حضور نسل جوان در مساجد و مصلی های نماز جمعه را فراهم کنند.
 
امام جمعه قزوین تصریح کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی و حرکت کنیم تا بستر حضور بیشتر نوجوانان و جوانان در آئین های عبادی سیاسی نماز جمعه و نیز نمازهای جماعت بیش از گذشته فراهم شود.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری انس با قرآن و عمل به احکام دینی را در تربیت صحیح نسل جوان موثر دانست و خاطرنشان کرد: با تمسک به احکام دینی و انس با قرآن می توانیم بساری از ناهنجاریهای اجتماعی را کم کرده و جامعه ای سالم را تربیت کنیم.
 
وی جذابیت در خطبه های نماز را در تاثیرگذاری و جلب بیشتر مخاطب در این آئین های عبادی و سیاسی ضروری خواند.
کد خبر 1290148

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha