۱۹ مرداد ۱۳۹۰، ۱۶:۱۹

ثبت نام امتحانات شفاهی طلاب حوزه علمیه قم آغاز شد

ثبت نام امتحانات شفاهی طلاب حوزه علمیه قم آغاز شد

ثبت نام دوره جدید امتحانات شفاهی طلاب و فضلای سطح عالی حوزه علمیه قم به صورت اینترنتی آغاز شد و طلاب می توانند برای ثبت نام به نشانی اینترنتی حوزه مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، طلاب و فضلای سطح عالی حوزه علمیه می توانند برای ثبت نام در دوره جدید امتحانات شفاهی حوزه با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.howzeh-qom.com/ اقدام کنند.
 
ظرفیت نام نویسی در هر دوره حدود 4 هزار و 500 نفر است و در هر دوره حدود 5 هزار کتاب از طلاب پایه‌های هفتم تا دهم حوزه توسط استادان برجسته حوزه به صورت شفاهی امتحان گرفته می‌شود. در این دوره از امتحانات، طلاب پایه‌های هفتم تا دهم حوزه می‌توانند نام نویسی کنند که فرصت نام نویسی تنها تا زمانی خواهد بود که ظرفیت پذیرش در دوره تکمیل شود.
 
زمان برگزاری امتحانات شفاهی دوره جدید در شهریور و مهرماه است که برای امتحانات دوره آبان و آذر ماه نام نویسی از نیمه شهریور ماه انجام خواهد گرفت.
 
امتحانات شفاهی در روزهای 27 مرداد تا 10 شهریورماه به دلیل تعطیلات تابستانی برگزار نخواهد شد. همزمان با نام نویسی اینترنتی زمان دقیق برگزاری امتحان شفاهی به طلاب اعلام می شود و طلاب در صورتی که آمادگی شرکت در امتحان درس انتخاب شده را نداشته باشند باید چند روز قبل از برگزاری امتحان انصراف خود را اعلام کنند.
کد خبر 1380469

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha