۲۶ مهر ۱۳۹۰، ۱۵:۴۵

همراه آخرین تصاویر/

مجموعه "زیگزاگ" کلید خورد

مجموعه "زیگزاگ" کلید خورد

مجموعه تلویزیونی "زیگزاگ" به کارگردانی فریدالدین نیکجو و تهیه‌کنندگی خسرو دادگرمرام در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای در مازندران کلید خورد.

فریدالدین نیکجو با بیان اینکه پیش تولید این مجموعه به مدت دو ماه در تهران و مازندران به طول انجامیده به خبرنگار مهر گفت: طبق برنامه‌ریزی سه ماه تصویربرداری با تدوین همزمان انجام می‌شود و بعد از پایان تصویربرداری مراحل صداگذاری و موسیقی صورت می‌گیرد تا بعد از یک ماه این مجموعه آماده پخش شود.     
 

وی در خصوص داستان این مجموعه تلویزیونی گفت: با شروع داستان که ایام قبل از نوروز را نشان می‌دهد، سرمدی رئیس کارخانه نساجی خط تولید جدیدی را راه‌اندازی می‌کند تا با تولید انبوه پارچه بازار این محصول در شب عید تامین شود. همزمان با این اقدام محموله بزرگی از پارچه قاچاق وارد کشور شده و در این جریان سرمدی درگیر این ماجرا و او، خانواده و کارخانه‌اش را درگیر ماجراهایی می‌کند.

نیکجو در خصوص نحوه انتخاب بازیگران این مجموعه اظهار داشت: بخشی از بازیگران از تهران انتخاب شده و بخشی دیگر از بازیگران حرفه‌ای شهرهای استان مازندران و گلستان برای بازی در نقش‌های مورد نظر انتخاب شدند.  

وی در پاسخ به این سئوال که این سریال با چه اهدافی تولید می‌شود، توضیح داد: با توجه به اینکه موضوع قاچاق کالا، یکی از موضوعات روز و معضلات عمده اقتصادی و اجتماعی کشور است و در این زمینه کمتربه ساخت سریال و کارهای نمایشی پرداخته شده بود، تصمیم گرفتیم با همکاری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک درام جذاب وتاثیر گذار تولید شود.

نیکجو با اشاره به ویژگی‌های این سریال ابراز داشت: یکی از ویژگی‌های این سریال نحوه ورود قاچاق به کشور و آشنا کردن مردم با تولیدات داخلی و مبارزه با این معضل روز در کشور است.

وی با بیان اینکه این مجموعه در30 لوکیشن در استان مازندران و شهرهای قائم شهر، ساری، بابلسر و...  تصویربرداری می‌شود، گفت: لوکیشن‌های اصلی در کارخانه نساجی، اداره آگاهی و بیمارستان است. همچنین چند بازار بزرگ تهران و مراکز دیگری در شهر تهران نیز از لوکیشن‌های این سریال به شمار می‌آید.


وی در پایان اظهار امیدواری کرد: گروه در تلاش است که این مجموعه برای پخش از شبکه شما در زمستان با کیفیتی مطلوب آماده شود.

در این سریال بازیگرانی همچون محمد عمرانی، مهرداد ضیایی، شهروز ابراهیمی، احمد علامه دهر، زهرا سعیدی ، رضا آحادی، منوچهر علیپور، محمد مختاری، سولماز حصاری، الناز بهمن زاده، پیمان مقدمی، رائد تمیمی به ایفای نقش می‌پردازند.  

عوامل دیگری که در این مجموعه همکاری دارند عبارتند از مدیر تصویربرداری: خسرو دادگرمرام، مدیر برنامه ریزی: منصور وثوقی، دستیار اول کارگردان: فریاد بابایی، صدا بردار: امین میرشکاری، طراح صحنه و لباس: مهدی سعیدی، مدیر تولید: وحید مشاری، مدیر تدارکات: علیرضا حق شناس، روابط عمومی: رمضان‌زاده، هماهنگی: علیرضا کشیری و منشی صحنه: لیلا مرادی.

کد خبر 1436836

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha