۶ آبان ۱۳۹۰، ۱۸:۰۰

بازداشت سارق تهرانی که با تهمت زدن اخاذی می کرد

بازداشت سارق تهرانی که با تهمت زدن اخاذی می کرد

تهران - خبرگزاری مهر: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ موفق شدند سارقی را بازداشت کنند که با تهمت زدن به سوژه هایش، از آنها اخاذی می کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مهرماه سال 1388  شخصی به نام "اسماعیل" با ارائه شکوائیه ای از دادسرای ناحیه 14 تهران به پایگاه ششم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ مراجعه کرده و اظهار داشت که هنگام تردد در "کیانشهر" ناگهان مورد هجوم یک موتورسوار واقع شده است.

وی در تشریح ماجرا به پلیس گفت: این فرد با تهدید چاقو مدعی بود که من برادر وی را مورد ضرب شتم قرار داده ام و به همین منظور قصد داشت با تهدید، تلفن همراه مرا برباید که وقتی با مقاومت من روبرو شد، با چاقو مرا مجروح کرد.

با اظهارات شاکی، تیمی در این خصوص تشکیل و دستگیری متهم در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت که طی آن، چهره فرضی از متهم به دست آمد و با سرنخهای به دست آمده، مأموران موفق شدند وی را در بلوار ابوذر تهران شناسایی کنند.

بلافاصله با مقام قضایی هماهنگی شده و طی عملیاتی، این فرد در محل زندگی اش بازداشت و برای انجام بازجویی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شد.

این فرد که "نوید" نام داشت، در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرده و عنوان داشت که برای سرقت، به این فرد تهمت ضرب و شتم برادرم را زدم تا ترسیده و به حرف هایم عمل کند اما وقتی مقاومت کرد،‌ مجبور شدم با چاقو وی را مورد ضرب و شتم قرار دهم.

گفتنی است، این متهم برای انجام تحقیقات بیشتر در بازداشت به سر می برد.

کد خبر 1445788

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha