۲۵ آذر ۱۳۹۰، ۱۴:۳۱

با بازی بیژن امکانیان/

فیلمبرداری "آبروی از دست رفته آقای صادقی" به نیمه رسید

فیلمبرداری "آبروی از دست رفته آقای صادقی" به نیمه رسید

نیمی از تصویربرداری فیلم تلویزیونی" آبروی از دست رفته آقای صادقی" به کارگردانی آیدا پناهنده با بازی بیژن امکانیان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تصویربرداری فیلم تلویزیونی " آبروی از دست رفته آقای صادقی" به کارگردانی آیدا پناهنده به نیمه رسید. پس از پایان یافتن سکانس های اداره و برخی ازلوکیشن های فرعی، ادامه تصویر برداری در محله نواب آغاز شده است.

این فیلم تلویزیونی به تهیه کنندگی مهدی شفیعی برای مرکز سیما فیلم تهیه می شود. فیلمنامه " آبروی از دست رفته آقای صادقی"را ارسلان امیری و آیدا پناهنده نوشته اند و بیژن امکانیان در نقش آقای صادقی شخصیت اصلی فیلم است که جلوی دوربین مرتضی قیدی ایفای نقش می کند.

ارسلان امیری و عماد خدابخش تدوین همزمان این فیلم تلویزیونی را بر عهده دارند. داستان این فیلم به تصمیم و تردیدهای آقای صادقی می پردازد که برای گریختن از موقعیت دشواری که با آن روبه رو است اشتباهی کوچک می کند که زندگی خود واطرافیانش را تحت تأثیر قرار می دهد.

رضابهبودی،نازشادمان،نازگل نادریان، پوریارحیمی، میثم رازفر، محمد اشکان فر، معصومه رحمانی، واهیک خچومیان و آرزو روشناس دیگر بازیگران این تله فیلم هستند.

این فیلم تلویزیونی دومین همکاری آیدا پناهنده با گروه اجتماعی سیما فیلم است. پیش از این تله فیلم" قصه داوود و قمری" ساخته این کارگردان، کاندیدای 5 جایزه از جشنواره بیست و نهم فیلم فجر شده بود.

کد خبر 1484937

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha