۱۱ بهمن ۱۳۹۰، ۸:۳۵

«فلسطین از منظر رهبر انقلاب» به انگلیسی منتشر شد

«فلسطین از منظر رهبر انقلاب» به انگلیسی منتشر شد

نسخه انگلیسی کتاب «فلسطین از منظر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نسخه انگلیسی کتاب «فلسطین از منظر حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)» توسط دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) منتشر شد که این کتاب گزیده‌ای از نسخه فارسی اثری با همین نام است.

این کتاب انگلیسی به مناسبت همایش «بیداری اسلامی و جوانان» که 9 و 10 بهمن در ایران برگزار شد، منتشر شد.

خبرنگار مهر همچنین گزارش داد در حاشیه مراسم اختتامیه همایش بین امللی جوانان و بیداری اسلامی که دوشنبه شب در مرکز همایش های برج میلاد برگزار گردید، با حضور علی اکبر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی، ابراهیم جعفری نخست وزیر سابق عراق و محمد مدهون اندیشمند فلسطینی از نسخه های عربی و انگلیسی کتاب فلسطین از منظر حضرت آیت الله خامنه ای رونمایی شد.

 

نسخه انگلیسی کتاب از لحاظ طراحی جلد و گرافیک مشابه نسخه فارسی است و تنها تفاوت آن در حجم کمتر آن است به این دلیل که گزیده‌ای از مطالب نسخه فارسی در کتاب حاضر آمده است.

«فلسطین از منظر حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)» که از آخرین تولیدات موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) است با مقدمه علی‌اکبر ولایتی تدوین و گردآوری شده است.

این کتاب علاوه بر انتشار بیانات رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه‌ تهران در تاریخ 17 مرداد سال 1359 (دومین روز قدس)، در 8 بخش که  شامل کلیات، شکست‌ها و پیروزی‌ها، مسئولیت‌ها، جنایات، راه حل‌ها، قهرمانان، روشنگری و آینده روشن است به مرور بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای پیرامون مساله فلسطین پرداخته است.

کد خبر 1521391

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha