۲۶ بهمن ۱۳۹۰، ۱۷:۴۳

دری نجف آبادی:

حرکت فرهنگی شناساندن مفاخر باید تدوام داشته باشد

حرکت فرهنگی شناساندن مفاخر باید تدوام داشته باشد

اراک - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه، شناساندن مفاخر یک حرکت فرهنگی است گفت: این حرکت باید استمرار یابد تا در جوانان نیز الگوسازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی صبح چهارشنبه در دیدار با آیت الله سید هاشم رسولی ‌محلاتی با بیان اینکه، شناساندن مفاخر یک حرکت فرهنگی است و باید استمرار یابد تا در بین جوانان الگوسازی شود، افزود: اگر بتوان معرفی و تجلیل از مفاخر را در زمان حیاتشان انجام دادن نیکوتر است.
 
امام جمعه اراک با اشاره به اینکه آیت الله محلاتی از یاران ولایت و امین ایشان بودند گفت: باید در راستای معرفی شخصیت کسانی که به ولایت خدمت کردند را فراهم کرد.
 
وی با بیان اینکه، استان مرکزی قطب شخصیت پروری در کشور است گفت: بزرگان زیادی در استان مرکزی پرورش یافته و به دین و کشور خدمت کردند که در راس آنها امام راحل قرار دارد و بزرگان این استان در مزینه های علمی و دینی قدم های بلندی برای کشور برداشتند.
 
آیت الله دری با اشاره به اینکه، چهره های ماندگار گنجینه های هدایت و دانش هستند افزود: ایران اسلامی به برکت هدایت های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور اثرگذار چهره های ماندگار و خادم ملت و اسلام در اوج عزت و اقتدار است.  
 
مراسم بزرگداشت آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی امروز با عنوان " امین ولایت، امام و رهبری " در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری مرکزی در اراک در حال برگزاری است.
 
آیت الله رسولی محلاتی دارای بیش از 15 جلد کتاب در حوزه دین بوده و اکنون نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور است.
 
وی از یاران نزدیک امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است.
 
کد خبر 1535189

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha