۲۶ فروردین ۱۳۹۱، ۱۸:۰۵

فراهانی به مهر خبر داد:

طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ فقره تصادف در قم رخ داد

طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ فقره تصادف در قم رخ داد

قم - خبرگزاری مهر: معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از وقوع ۴۱ فقره تصادف طی ۲۴ ساعت گذشته در قم خبر داد و گفت: این تصادفات ۵۱ مجروح بر جای گذاشت.

مهدی فراهانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۴۷ تماس در اورژانس قم به ثبت رسید که منجر به ۶۵ ماموریت شد.
 
وی ادامه داد: از تعداد ۵۱ مجروح این تصادفات ۳۵ نفر به مراکز درمانی منتقل و مابقی به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

برخورد موتور با خودروی سواری

معاون اورژانس قم برخورد یک دستگاه موتور با خودروی سواری را از جمله این حوادث ذکر کرد و بیان داشت: در این حادثه که در ابتدای جاده کهک روی داده سه نفر مصدوم شدند.

واژگونی خودروی ال ۹۰

فراهانی در ادامه از واژگونی یک دستگاه خودروی ال ۹۰ خبر داد و اظهار داشت: این حادثه در کیلومتر ۲۰ جاده اراک رخ داد که ۲ مصدوم برجای گذاشت.

برخورد زانتیا با پژو

وی برخورد یک دستگاه زانتیا با پژو را از دیگر حوادث این مدت برشمرد و افزود: در این حادثه که در کیلومتر ۳۰ اتوبان قم – تهران روی داد چهار نفر مجروح شدند.

برخورد کامیون با پژو ۲۰۶

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی قم برخورد کامیون با پژو ۲۰۶ را از دیگر حوادث شاخص طی ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد و گفت: این حادثه در جاده قدیم تهران روی داد که ۲ نفر در آن مجروح شدند.

کد خبر 1576731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha