۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۳:۰۶

اخبار چهار محال و بختیاری/

دعوت هندبالیست چهار محالی به هشتمین اردوی تدارکاتی تیم ملی

دعوت هندبالیست چهار محالی به هشتمین اردوی تدارکاتی تیم ملی

شهرکرد - خبرگزاری مهر: برگزاری مراسم تجلیل از هیئتهای ورزشی استان چهار محال و بختیاری، دعوت هندبالیست چهار محالی به هشتمین اردوی تدارکاتی تیم ملی و ... از جمله مهمترین خبرهای ورزشی چهار محال و بختیاری است.

به گزارش  خبرگزاری مهر، همایش تجلیل از هیئتهای ورزشی و جمعی از پیشکسوتان فرهنگی ورزش استان چهار محال و بختیاری برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان چهار محال و بختیاری ضمن ارائه عملکرد ورزش استان در سال90، هیئتهای ورزشی و تشکلهای مردم نهاد را بازوان اجرایی ورزش و جوانان دانست و گفت : اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان یک دستگاه برنامه ریز و سیاستگزار عمل می کند و هیئتها و سمن ها به عنوان بازوان توانمند این دستگاه برنامه ها و خط مشی های حوزه ورزش و جوانان را عملی و اجرایی می کنند.

وی افزود: عملکرد ورزش استان بستگی به میزان تلاش و همت هیئتهای ورزشی دارد که خوشبختانه آمار و گزارش عملکرد سال 90 نشان از رشد کمی و کیفی بسیاری از رشته ها دارد.

وی از زحمات ارزشمند اعضای هیئتهای ورزشی استان و مسئولین ورزش در شهرستانها و بخشها تقدیر کردو اظهار داشت: پیشکسوتان این عرصه سرمایه های ورزش محسوب می شوند و باید از تجربه کسانی که سالهای متمادی برای ورزش استان تلاش  کرده اند استفاده  کنیم.

هندبالیست  چهار محالی به هشتمین اردوی تدارکاتی تیم ملی دعوت شد

امین حیدری سورشجانی هندبالیست جوان استان چهار محال و بختیاری، اردوی تیم ملی هندبال را در هشتمین دوره همراهی می کند.

فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران طی نامه ای ازحیدری دعوت کرده است درهشتمین مرحله از اردوهای تدارکاتی تیم ملی شرکت کند.

این اردو از 10 لغایت 16 اردیبهشت با حضور 20 نفر دعوت شده از دیگر استانها در محل سالن اختصاصی فدراسیون هندبال برگزار می شود.
 
 دعوت دو نوجوان چهار محالی به اردوی تیم ملی هندبال
 
نوجوانان هندبالیست استان چهار محال و بختیاری به پنجمین مرحله از اردوهای تدارکاتی تیم ملی  دعوت شدند.

جواد کاظمی و علی رفیعی طبق نظر مربیان تیم ملی و طی دعوتنامه ای ازسوی فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران در این مرحله از اردوی تیم ملی نیز شرکت می کنند.

تیم ملی هندبال نوجوانان کشور پنجمین اردوی تدارکاتی خود را از 16 اردیبهشت ماه سال جاری به مدت پنج روز در استان مرکزی شهرستان محلات برپا می کند و دو ورزشکار دعوت شده از استان به اتفاق دیگر ملی پوشان تمرینات خود را زیر نظر مربیان تیم ملی ادامه خواهند داد.
 
همایش پیاده روی عمومی  در فرادنبه برگزار می شود
 
همایش پیاده روی عمومی روز جمعه 15 اردیبهشت ماه در شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن برگزار می شود.
 
این همایش راس ساعت  هفت صبح از محل گلزار شهدای شهر فرادنبه  آغاز می شود.
 
این همایش با هدف فرهنگسازی ورزش و به مناسبت هفته معلم در این شهر برگزار می شود.
 
علاقه مندان برای  شرکت در این راهپیمایی ساعت هفت صبح در محل گلزار شهدای این شهر حضور پیدا کنند.
 
موفقیت هیئت های ورزشی چهار محال و بختیاری قابل تقدیر است
 
استاندار چهارمحال وبختیاری اظهار داشت : ما در استان نیاز به همبستگی و خودباوری بیشتری داریم و ورزش موضوعی است که می تواند به تحقق این امر کمک نماید.

علی اصغرعنابستانی تلاش هیئتهای ورزشی را برای کسب موفقیت در سال 90 قابل تقدیر دانست و گفت: ورزشکاران استان در رقابتهای آسیایی گوانگ ژو به نسبت جمعیت استان سهم قابل توجهی در کسب مدالهای کاروان ورزشی کشور داشتند و این نشانگرتوانایی و قابلیتهای ورزشکاران استان است.

استاندار با اشاره به سرانه ورزشی موجود در استان، توسعه فضاهای ورزشی را از برنامه های مهم و اساسی دانست و گفت : توسعه اماکن ورزشی یکی از اهداف مهم است و برای ایجاد فضای کافی در استان ، باید با احداث اماکن ورزشی بیشترفضای مورد نیاز برای تمرین ورزشکاران استان را فراهم آوریم.
کد خبر 1592099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha