۱ تیر ۱۳۹۱، ۹:۳۱

برگزیدگان سومین جشنواره منطقه ای نمایشنامه خوانی وتار معرفی شدند

برگزیدگان سومین جشنواره منطقه ای نمایشنامه خوانی وتار معرفی شدند

سنندج - خبرگزاری مهر: سومین جشنواره منطقه ای نمایشنامه خوانی و تار که به مدت دو روز در سنندج برگزار شد، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه چهارشنبه و با حضور جمعی از مدیران ادارات و سازمان های دولتی استان کردستان برگزیدگان سومین جشنواره نمایشنامه خوانی وتار که به همت حوزه هنری استان برگزار شد، معرفی و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

بر اساس رای هیئت داوران این دوره از جشنواره در بخش بروشور دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه ی نقدی به طراح بروشور نمایش "خوشه های پروین" ندا اعتمادی کیا از آبادان اهداء شد.

در بخش نقش خوان زن، هیئت داوران از نقش خوان زن نمایش "خون منتشر دنیا گفتاری از سنندج با اهداء لوح سپاس تقدیر کرد و جایزه سوم را شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به صورت مشترک زهرا امیری نقش خوان نمایش "خوشه های پروین" از آبادان و نقش خوان نمایش "ضربانی که قلبم را به طپش انداخت" شیدا زابح از آذربایجان شرقی اهدا کرد.

هیئت داوران جایزه دوم را شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به آنیتا جعفری نقش خوان نمایش "مرثیه ای بر خواب های بهار" از سنندج و جایزه اول را شامل دیپلم افتخار، تندیس و جایزه نقدی ثریا شیرزادی نقش خوان نمایش "وارث" از کرمانشاه اهدا شد.

در بخش نقش خوان مرد هیئت داوران با اهداء لوح سپاس از نقش خوان مرد نمایش "ضربانی که قلبم را به طپش انداخت" یاسر عیسایی از شهر مرند تقدیر کرد و جایزه سوم جشنواره شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی را به فرشید گویلی نقش خوان نمایش "خون منتشر" از سنندج اهدا کرد، هیئت داوران همچنین در این بخش با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به عنوان نفر دوم محسن سالاری در نمایش "وارث" از کرمانشاه را مورد تقدیر قرار داد و در نهایت جایزه اول در این بخش را شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به فریدون حامدی نقش خوان نمایش "خون منتشر" از سنندج رسید.

در بخش نمایشنامه نویسی هیئت داوران با تقدیر از یاسر عیسایی نویسنده نمایش "ضربانی که قلبم را به طپش انداخت" از آذربایجان شرقی، جایزه سوم این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی را به نویسنده نمایش "مرثیه ای برخواب های بهار" به بهار لطافتیان از سنندج اهدا کرد.

جایزه دوم بخش نویسندگی شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به نویسنده نمایشنامه "وارث" محمد رضا زندی از کرمانشاه رسید و جایزه اول شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به نویسنده نمایشنامه "خون منتشر" صابر دل بینا از سنندج اهدا شد.

در بخش کارگردانی هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر از خسرو سینا کارگردان "طلسم" از سنندج تقدیر کرد و رتبه سوم جشنواره شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی را کارگردان نمایش "خون منتشر" به صابر دل بینا ازسنندج اهدا کرد.

جایزه دوم جشنواره در بخش کارگردانی شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی رحمان هوشیاری کارگردان نمایش "ته وارث" از کرمانشاه اهدا شد

و جایزه اول جشنواره شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به کارگردان نمایش "مرثیه ای برخواب های بهار" بهار لطافتیان از سنندج اهدا شد.

هیئت داوران با اهدا لوح سپاس دو نمایش "خون منتشر" از سنندج و "ته وارث" از کرمانشاه را به عنوان آثار برگزیده جشنواره معرفی کرد.

داوری این جشنواره را آقایان سعید اسدی، شهرام میرزایی، حمید رضا نعیمی و اسماعیل پاشایی بر عهده داشتند.

کد خبر 1631492

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha