۷ تیر ۱۳۹۱، ۱۷:۵۰

دولتی‌زاده:

تکمیل بزرگراه اهرم - دیلم نیازمند تعامل دستگاه‌های اجرایی است

تکمیل بزرگراه اهرم - دیلم نیازمند تعامل دستگاه‌های اجرایی است

بوشهر - خبرگزاری مهر: جانشین مدیرعامل در امور اجرایی سازمان منطقه ویژه پارس گفت: تکمیل بزرگراه اهرم- برازجان - گناوه - دیلم نیازمند تعامل سایر دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس دولتی‌زاده بعد از ظهر چهارشنبه در نشست بررسی پروژه بزرگراه اهرم- برازجان - گناوه - دیلم، به عنوان راه ارتباطی شمال به جنوب استان بوشهر اظهار داشت: ساخت این بزرگراه در توسعه و آبادانی استان بوشهر نقش بسیار مهمی دارد و با بهره‌برداری از این بزرگ‌راه بسیاری از مشکلات حوزه راه در این مناطق برطرف می‌شود.

وی اضافه کرد: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به نمایندگی از وزارت نفت با مشارکت مالی خود در اجرای پروژه‌های مصوب سفرهای استانی هیئت دولت به تسریع در اجرایی شدن این پروژه‌ها کمک می‌کند.

جانشین مدیرعامل در امور اجرایی سازمان منطقه ویژه پارس ادامه داد: تعامل سایر دستگاه‌ها و اجرای تعهدات این دستگاه‌ها نیز می‌تواند در کمک به تسریع اجرای این پروژه‌ها نقش آفرین باشد.

وی افزود: با توجه به پیشرفت پروژه‌ها و ارائه صورت وضعیت مطلوب که نشان از پیشرفت پروژه دهد و با همکاری سایر دستگاه‌ها، این سازمان اقدامات مربوط به اجرای تعهدات نفت را انجام می‌دهد و تاکنون نیز در اجرای این روند خوب عمل کرده است.

فرماندار شهرستان گناوه نیز در این نشست به نقش مهم این بزرگ‌راه در حمل و نقل این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: توسعه راه‌ها یکی از مواردی است که نقش بسیار مهمی در عمران و توسعه نقاط مختلف دارد.

احمد جعفری نسب ضمن تقدیر از حمایت‌های صنعت نفت و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از طرح‌های توسعه‌ای استان بوشهر خواستار همکاری بیشتر سایر دستگاه‌ها برای تسریع در اجرای این پروژه شد.

کد خبر 1636936

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha