۱۹ تیر ۱۳۹۱، ۱۵:۳۵

حیدریان:

دو سد گلستان امسال به بهره برداری می رسند

دو سد گلستان امسال به بهره برداری می رسند

گرگان - خبرگزاری مهر: مدیرعامل آب منطقه ای گلستان گفت: دو سد بزرگ استان شامل کبودوال و دانشمند تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسند.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج حیدریان ظهر دوشنبه در ستاد راهبری طرح های مهر ماندگار استان افزود: با توجه به پیشرفت فیزیکی 98 درصدی سد دانشمند و 93 درصدی سد کبودوال مقرر شده، با تامین اعتبار لازم، این دو سد حداکثر تا پایان تابستان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

 وی با اشاره به 8 پروژه قرار گرفته در لیست طرح های مهر ماندگار استان گفت:ساختمان سد قره سو-زرینگل (کبود وال)، سد دانشمند، ساختمان شبکه آبیاری و زهکشی گلستان 2، ساختمان شبکه آبیاری و زهکشی نرماب، ساختمان شبکه های آبیاری و زهکشی قره سو و زرینگل، ساختمان سد و شبکه آبیاری و زهکشی چــات (چایلی)، مطالعه و اجرای زهکشی اراضی اولویت دار گلستان و آبرسانی به شهر گرگان از جمله پروژه هایی است که در فهرست پروژه های مهر ماندگار شرکت آب منطقه ای قرار دارد.

حیدریان با اشاره به مصوبات جلسه در خصوص طرح آبرسانی به شهرهای استان عنوان کرد: طبق مصوبات این نشست مقرر شده است که طرح های آبرسانی به شهرستان گرگان تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری برسد.  

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان در خصوص شبکه های آبیاری زهکشی استان افزود: مقرر گردیده شبکه آبیاری زهکشی اراضی اولویت دار استان، شبکه آبیاری و زهکشی چات و شبکه آبیاری و زهکشی نرماب نیز به صورت فصلی و مرحله ای تکمیل و افتتاح گردد. همچنین امیدواریم شبکه آبیاری قره سو – زرین گل نیز تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری برسد.

کد خبر 1645906

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha