۱۰ مرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۰۱

اسماعیلی به مهر خبر داد:

عقب نشینی فیروزه برای حفظ هویت مسجد جامع

عقب نشینی فیروزه برای حفظ هویت مسجد جامع

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: مدیر سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری کرمانشاه گفت: پروژه مجتمع تجاری فیروزه به منظور حفظ هویت مسجد جامع کرمانشاه، با عقب نشینی بیشتری ساخته می شود.

بهرام اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: پاساژ فیروزه به یکی از بزرگترین مراکز تجاری کرمانشاه تبدیل می شود و هم اکنون عملیات تخریب ساختمان قبلی با 95 درصد پیشرفت، ادامه دارد.

وی افزود: عملیات اجرایی طرح پس از تخریب و خاکبرداری آغاز می شود که شرکت توسعه عمران و آبادانی کرمانشاه عهده دار این مسئولیت است.

اسماعیلی اضافه کرد: این پروژه در هشت و نیم طبقه اجرا می شود و نقشه های فنداسیون، اسکلت و معماری آن آماده است.

وی ادامه داد: این مجموعه در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع احداث می شود که پنجاه و شش هزار متر مربع زیربنا دارد.

اسماعیلی افزود: احداث این پروژه حدود 50 میلیارد تومان هزینه دارد که بیست میلیارد تومان آن از طریق فروش اوراق مشارکت شرکت توسعه عمران و آبادانی کرمانشاه تامین شده است.

بهرام اسماعیلی با اشاره به اینکه سه طبقه این ساختمان پارکینگ است، گفت: این مجموعه گنجایش 800 خودرو را دارد و سایر طبقات نیز تجاری می باشد که یکی از بزرگ ترین مراکز خرید شهر کرمانشاه را به وجود می آورد.

اسماعیلی اضافه کرد: پروژه تجاری فیروزه واقع در خیابان مدرس دو بر دارد و برای حفظ هویت مسجد جامع کرمانشاه، مقدار بیشتری عقب نشینی داشته است.

مدیر سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری کرمانشاه در پایان، مدت زمان تکمیل پروژه را 30 ماهه اعلام کرد و افزود: برنامه داشتیم که روی طبقه فوقانی این ساختمان سایت بالگرد قرار بگیرد ، اما متاسفانه سازمان هلال احمر با ابن طرح موافقت نکرد.

کد خبر 1662206

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha