۱۸ مهر ۱۳۹۱، ۱۰:۴۷

سردار سجادیان خبر داد:

کشف بیش از یک تن موادمخدر در فارس

کشف بیش از یک تن موادمخدر در فارس

شیراز - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام سه باند قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از یک تن انواع موادمخدر طی هفته گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سیروس سجادیان در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان عمده موادمخدر و سوداگران مرگ و همچنین جلوگیری از ورود، ترانزیت و توزیع محموله های موادمخدر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اقدامات گسترده ای را در این زمینه آغاز کردند.

وی ادامه داد: ماموران با تلاش شبانه روزی وانجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از علم روز موفق شدند سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر را در شهرستانهای پاسارگاد - لارستان - شیراز – فسا و فراشبند متلاشی وبیش از یک تن انواع موادمخدر از قاچاقچیان کشف کنند.

فرمانده انتظامی فارس افزود: این مواد شامل 495 کیلو و 500 گرم تریاک، 60 کیلو و 100 گرم حشیش و 500 کیلوگرم "ماری جوانا" است.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در این رابطه تعداد 23 نفر از قاچاقچیان، حاملان و توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر و هشت دستگاه خودرو و 18 دستگاه تلفن همراه توقیف و متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

سردار سجادیان با بیان اینکه ریشه بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی موجود در جامعه ناشی از اعتیاد است، افزود: اعتیاد به موادمخدر سرمنشاء بسیاری از جرایم و ناهنجاری های اجتماعی بوده و مبارزه با این بلای خانمان سوز نیازمند عزم عمومی است.

وی در پایان از شهروندان در خواست کرد در این راستا تعامل خود را با پلیس حفظ و موارد مشکوک را در طول شبانه روز را به تلفن های 128 و 110 به پلیس اعلام کنند. 

کد خبر 1715663

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha