۳ آبان ۱۳۹۱، ۱۵:۳۴

تهران با طرحهای فرهنگی به استقبال اعیاد قربان و غدیر می رود

تهران با طرحهای فرهنگی به استقبال اعیاد قربان و غدیر می رود

پایتخت با نصب طرح های فرهنگی منتخب جشنواره عید تا عید به استقبال اعیاد قربان و غدیر می رود .

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر و هویت بخشی سیمای شهر، این سازمان با اکران پیام‌های مناسبتی و فرهنگی مرتبط با آن، هم‌سو با شهروندان تهرانی، اعیاد قربان و غدیر را گرامی می‌دارد.

چاپ و نصب تبلیغات فرهنگی روی 50 عرشه پل، 85 بیلبورد و 130 پرتابل در مسیرهای پرتردد سطح شهر از جمله فعالیت های سازمان زیباسازی در گرامی داشت عید سعید قربان و عید غدیر خم است.

سازمان زیباسازی شهر تهران همچنین برای بزرگداشت عید سعید قربان و عید غدیر خم، جشنواره ای با موضوع نمایشگاه پوستر غدیر برگزار کرده و با داوری و انتخاب طرح ها و آثار منتخب را در سطح شهر اکران کرده است.

این جشنواره که با موضوع عید تا عید برگزار شده است با دریافت 300 اثر از سوی شرکت کنندگان، آثار منتخب را پس از داوری در سطح شهر اکران می کند.ساده بودن، کوتاه بودن، استفاده از اشعار، جملات و احادیث بزرگان دین با مفاهیم مرتبط با عید سعید قربان و عید غدیر خم، از ویژگی های تابلوهایی است که به مناسبت این دو عید در سطح شهر اکران شده اند.

تمامی ادارات زیباسازی مناطق 22گانه شهرداری به عنوان بازوهای اجرایی سازمان زیباسازی شهر تهران در طرح عید تا عید با اکران تبلیغات فرهنگی در سطح شهر به استقبال این دو عید می روند.

 

کد خبر 1727867

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha