۵ آذر ۱۳۹۱، ۲۲:۴۱

جمیری:

بسیجیان مصداق کامل یاران امام حسین (ع) هستند

بسیجیان مصداق کامل یاران امام حسین (ع) هستند

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیجیان مصادیق کامل یاران امام حسین (ع) هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم بوشهر، عبدالکریم جمیری عصر یکشنبه در جمع بسیجیان شهر چغادک اظهار داشت: تقارن هفته بسیج با دهه محرم، حرکت امام حسین (ع) در دفاع از اسلام و شکل گیری بسیج عزیز و دفاع بسیجیان از اسلام عزیز در طول دوران انقلاب شکوهمند اسلامی ما شباهتهای زیادی دارد.

وی افزود: امام حسین (ع) برای احیای دین جدش اسلام عزیز به مبارزه با ستمگرانی برخواست که آنها قصد از بین بردن احکام نورانی اسلام و محو دین خدا را داشتند، حاضر شد برای احیای دین اسلام از تمام هستی‌اش بگذرد و دین خدا پا برجا بماند، بسیجیان با اطاعت از ولایت امر از دین اسلام دفاع نمودند و از جان خود گذشتند.

جمیری با اشاره به اینکه تمام یاران امام حسین (ع) خود را خالص کرده بودند، اظهار داشت: اگر در حال حاضر از برکات و ثمرات بسیج تمام عالمیان برخوردارند، به خاطر این است که با تاسی از یاران امام حسین (ع) در احیای دین، استقرار حاکمیت الهی و مبارزه با استکبار جهانی همان راه را ادامه داده اند.

وی خاطرنشان کرد: به حق می توان گفت بسیجیانی که با اخلاص در میدان مبارزه علیه استکبار و دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی در این میدان وارد شده و از دین و ولایت فقیه و آرمان‌های الهی دفاع می‌کنند آنها مصادیق تام و کامل یاران امام حسین (ع) هستند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم تصریح کرد: عاشورا استمرار دارد، کربلا هم منحصر به زمین کربلا نیست پس هر مکان و زمانی که انسان در آن از آرمان‌های دینی دفاع کند و در میدان مبارزه علیه ظلم و ستم حضور پیدا کند و با تمام توان و تا پای جان و مخلصانه از هیچ کوششی دریغ نکند آن زمین کربلاست و آن روز عاشورا خواهد بود.

وی یادآور شد: بهترین الگو برای بسیجیان در عرصه مبارزه و پذیرش خالصانه شهادت و عشق به شهادت و واصل شدن به حق، امام حسین (ع) حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت علی اکبر (ع) است.

جمیری تاکید کرد: امروز افتخار ما این است که تابع فرامین ولی امر مسلمین هستیم زیرا فرمان او را فرمان خدا، رسول خدا(ص) و ائمه اطهار (ع) می‌دانیم و آنچه این نظام را از توطئه‌های مختلف دشمنان بیمه کرده است همین تفکر الهی است.

کد خبر 1751375

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha