۲۵ آذر ۱۳۹۱، ۱۸:۲۸

شمس:

اجرای برنامه‌های فرهنگی سبب کاهش رفتارهای پرخطر در زندان می شود

اجرای برنامه‌های فرهنگی سبب کاهش رفتارهای پرخطر در زندان می شود

همدان - خبرگزاری مهر: رئیس ستاد پیشگیری و کاهش آسیب رفتارهای پرخطر و معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان های کشور گفت: اجرای برنامه های فرهنگی، تربیتی با محوریت قرآنی در بازگشت سالم وسعادتمندانه مددجویان به جامعه و کاهش رفتارهای پر خطر در زندان ها موثر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی شمس در بازدید از زندان همدان در جمع مددجویان افزود: برنامه های فرهنگی و تربیتی و به ویژه برنامه های مذهبی در حد مطلوب در زندانها در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: با توجه به بازدید های صورت گرفته، وضعیت فیزیکی زندان ها نسبت به سال های گذشته پیشرفت قابل قبولی داشته و مکان های فرهنگی و آموزشی زندان ها نیز نسبت به قبل مجهزتر شده است.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان ها بیان کرد: تغذیه مددجویان مناسب بوده و فضای بهداشتی و اقدامات درمانی نیز از درجه بسیار مناسبی برخوردار است.

حرفه آموزی مددجویان از برنامه های کاهش رفتارهای پر خطر در زندانهاست

مدیر کل دفتر برنامه ریزی اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندانهای کشور نیز گفت: اشتغال و حرفه آموزی مددجویان یکی از مهم ترین برنامه های کاهش رفتارهای پر خطر در زندانها است.

سید عبدالله مرتضوی بر ضرورت ایجاد اشتغال برای مددجویان و فراهم سازی زمینه اشتغال تاکید کرد و اظهار داشت: با برنامه ریزی های صحیح و مناسب می توان اشتغال مددجویان را به حداکثر رساند.

وی بیان کرد: زندان مرکزی همدان با توجه به برخورداری از فضا و زیر ساخت مناسب امکان اجرای فعالیت های فرهنگی، اصلاح و تربیت و آموزش های فنی و حرفه ای را فراهم کرده است.

گفتنی است مسئولان کشوری سازمان زندان ها در جریان بازدید از زندان های مرکزی همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، کانون اصلاح و تربیت و اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی، از کارگاههای اشتغال و حرفه آموزی مستقر در زندانها نیز بازدید و از نزدیک در جریان برنامه های اشتغال و حرفه آموزی زندانهای استان قرار گرفتند.

کد خبر 1766937

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha